Wracam !!! ;)


     Witajcie Kochane !

        Tak bardzo za wami tęskniłam . Odwiedzałam was cały czas, ale to nie to samo. Aktualnie jestem w Ameryce. Ciężko mówić o odchudzaniu, ale staram się nie obżerać . Jem w granicach 300-1000 kcal . Musiałam odejść ponieważ laptop mi się zepsuł i ogólnie miałam wiele spraw na głowie . Bardzo mi was brakowało .Nie wiem czy nadal będziecie chciały mnie czytać . Zawiodłam was .

         Tutaj wagę mam w funtach i jakoś ciężko mi z tym że ważę 100 parenaście funtów . Nie jem śniadań ponieważ nie pilnują mnie z tym . Czyli zamiast jedzenia pyszna kawa . Na obiad różnie . dzisiaj np. zjadłam mięso zapiekane z sosem do spaghetti i kawałek bułki włoskiej . Na dzisiaj chyba koniec . Ewentualnie zjem jeszcze trochę arbuza . Na co dzień staram się nie jeść takich dużych dań . Często sięgam tu po owoce i warzywa .

        Co do mojego wyjazdu do Stanów przyjechałam tu odwiedzić rodzinę . Kupiłam wiele rzeczy, które były mi potrzebne . Najważniejsza rzecz to mój laptop . Dzięki temu będę miała ciągły kontakt z wami . Wiem, że już o tym wspominałam ;), ale bardzo mi tego brakowało .


       Na pewno napiszę w najbliższym czasie . Nie ma sensu pisać codziennie ponieważ moje dni są nudne . Nie jem wyjątkowo mało ani nie ćwiczę intensywnie . Do Polski wracam 15 lipca a 20 znów wyjeżdżam . Do swojego świeżo urodzonego chrześniaka . Jestem u nich 5 dni i zabieram kuzynkę (11 lat) nad morze . Wracam do rodzinnego miasta 13 sierpnia .

       Wakacje w całości mam zaplanowane . Do września zamierzam schudnąć 6 kilogramów .


      Co myślicie o rudych włosach ? Któraś z was zafarbowała włosy na ten bądź inny kolor ?





      Do napisania ;)
      Trzymajcie się chudo !!! 

Komentarze

  1. Każdej z nas zdarza się zawalić, ale ciągle próbujemy. To chyba najważniejsze, nie poddawać się tak do końca. No i 300-1000 kcal to nie jest wcale tak źle!
    Ojej szybko, ale i miło miną ci te wakacje! :D
    A co do włosów, to ja przechodząc w blond z brązu miała tak jakby rudę, ale ogólnie to mi isę nie podobają, w wyjątkowych sytuacjach jedynie.
    Powodzenia i zapraszam do siebie! :D
    http://dietetyczny-pamietnik-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę że twoje bilanse są bardzo dobre i trzymaj tak dalej.
    A jeśli chodzi o Amerykę to zazdroszczę po całości! Ja też mam rodzinę ale niestety na razie nie możemy pozwolić sobie na taki wyjazd.
    A teraz farbowanie...no ja się nigdy nie farbowałam ale jak już bym miala to nie na rudy bo to nie mój gust.
    Trzymaj się chudo i powodzenia w zrzucaniu kg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okropnie zazdroszczę CI tego wyjazdu do stanów :D ! Mi się marzy, ale marne szanse ;c Rude włosy fajne :) Ja aczkolwiek kocham taki bronzik z czerwoną poświatą :D 3maj sie :*! Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Czytałam Cię", jeszcze przed odejściem więc strasznie się cieszę że wróciłaś <3 Ja też kilka dni temu wróciłam. Telepatia jakaś ;) Fajnie, że jednak jest ktoś ze ,,starych znajomych" <3 Jeszcze raz super że jesteś znowu :*

    http://motyle-proana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki rudy jak na zdj jest oki i jeszcze podoba mi sie taki miedziany.
    Trzymam za cb kciuki i udanych wakacji : ***

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam być rudaskiem :) Tylko takim naturalnym, ale niestety natura mnie nie obdarzyła...
    Z jednej strony zazdroszczę wyjazdu, a z drugiej mam pytanie... Jest aż tak wiele pokus? Mam ciocię w Anglii. Mówi, że na każdym rogu są budy z żarciem.. Jeżeli masz podobnie, to podziwiam wytrzymałość, bo 300-1000 to mało, gdy ludzie na około opychają się burgerami.

    OdpowiedzUsuń
  7. 300-1000 to całkiem niezły wynik, w Ameryce jest chyba wiele kalorycznego jedzenia (?), więc podziwiam kontrole :)
    Rok temu miałam czerwone włosy, ale nie wiem czy taki typowy rudy by mi pasował, chyba nie, ale niektóre osoby wyglądają w rudym ślicznie, wszystko zależy od osoby :)
    Dodałam do obserwowanych, trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jesteś :)
    I oczywiście, że będę Cię wspierać i tu zaglądać :D
    A co do malowania to byłam ciemną brunetką, przefarbowałam na miodowy blond i jest fajny, chociaż bardziej przypomina rudawy :) a pod koniec wakacji chcę przefarbować na ciemny blond :D tylko nie wiem czy brwi też farbować ...
    A ty jaki masz kolor ?

    Kruszynka

    OdpowiedzUsuń
  9. ja takie włosy zawsze chcialam mieć, ale mama mi marudzi :D teraz mialam ciemno rudo brązowe, a od dziś - bo wlasnie skonczylam sie grzebać mam blond rude :) czyli takie.. jakieś :D hehe żółto rude, sama nie wiem :D ogolnie kocham rude wlosy wiec nie zastanawiaj sie tylko ekxperymentuj.. włosy nie zęby odrosną :D

    http://more-to-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak,rude włosy są piękne :) Miałam i to niejednokrotnie - rude, krwisto czerwone, bordowe... Jednak do mnie zawsze bardziej pasowała czerń;/ Jeśli chodzi o farbowanie- uważaj na rozjaśniacze, może to przypadek ale mi po rudym przez 2 farbowania spod czerni brąz wychodził..żeby nie powiedzieć że 1 razem wyszedł wyłącznie brąz... I to właśnie przez to, wcześniej nie miałam tego problemu.
    Fajnie że masz zaplanowane całe wakacje.. W takim trybie nie będziesz miała czasu na nudę i myślenie o jedzeniu.
    Oczywiście że każda z nas dalej będzie chciała czytać :) Sama wiesz,że ja też dopiero wróciłam.Rok przerwy...może i blog świeci pustkami ale cieszę się,że wpadłaś i mam nadzieję że będziemy odwiedzać się regularnie :)
    Trzymaj się tam i liczę na jak najwięcej postów jak Ci idzie :*

    http://proselytegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ponownie kochana :* Dobrze ,że wróciłaś brakowało mi Ciebie :) Będę trzymać za Ciebie kciuki i Cię dopingować :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ruda od kilku lat. kocham ten kolor do szalenstwa.
    wiesz zmotywowalas mnie. teraz juz wiem, ze chce wrocic, ze chce byvc piekna. potrzebuje tylko waszego wsparcia. bede odwiedzac:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty