Niecierpliwość



     Witajcie Kruszyny !!!

             Wiem,że nie mam czasu ani dla siebie, ani dla Was zmieni się to po 26 stycznia. Wtedy skończą się 2 etapy konkursów. Jak na razie mam mnóstwo pracy, ponieważ semstr nieubłagalnie się kończy. A na nagrodę trzeba zasłużyć.

            Frustruje mnie moja miesiączka w tamtym miesiącu  spóźniła się 4 dni w tym już 8. Wiem, że to ze stresu. Z nieregularnych posiłków itd. Normalnie nie przeszkadzał by mi brak okresu. No,ale waga stoi w miejscu. Nie lubię, nie mieć wszystkiego pod kontrolą. Wolałabym być przygotowana na to kiedy to będzie. Moja najniższa waga w tym roku to 51.8! Jestem z siebie bardzo zadowolona. Co do celi. Chciałabym schudnąć do końca stycznia 3 kg. Konkursy stres itd. Może się udać. Mam taką nadzieję.

          Odwiedzam was z telefonu dzięki Marii Kelpinozie, która pokazała mi jak mogę was przeglądać. Rzadko dodaję komentarze bo nie mam na to siły, ale czytam was moje kochane Kruszynki <3.

          Jakie są wasze Cele na ten miesiąc ? ;)

          Całuję Gabriella :*

              wpadnijcie ;)

Komentarze

  1. Kochana gratuluję wagi! Życzę Ci wytrwałości w tych przygotowaniach i najlepszych wyników:* Badz dzielna<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo siły i wytrwałości!!! 51 jej, waga marzenie! 3 kg w miesiac jest osiagalne, Musi się udać ! buziaki !:*

    OdpowiedzUsuń
  3. masz cudną wagę :* dumnam z ciebie :*:*

    pro-ana-nie-jestem-glodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wagi ;3
    Powodzenia w tych wszystkich konkursach ;*
    Trzymaj się ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta waga, też chciałabym tyle ważyć do końca stycznia.
    Życzę powodzenia w konkursach i w osiągnięciu celu ^^
    Trzymaj się kotku ;3
    N.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej.
    Kiedyś miałam bloga pod trochę inną nazwą. Poznasz mnie, czy nie - nieistotne. Będę Cię wspierać na miarę moich możliwości ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w konkursach, więcej zorganizowania, no i żeby stres opadł.
    Czekam z niecierpliwością aż zakończą się konkursy.
    Waga świetna :)
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam ciepło
    Dolly

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w konkursie!
    Życzę ci siły, bo ona jest nam wszystkim potrzebna. Na zabój.

    Mój cel do końca stycznia to powrót do starej wagi, 46 kg. (Aktualnie ważę 50.5) Jestem na głodówce, więc liczę, że się uda, bo mam metabolizm jak Scooby Doo.'

    bjutifiut-lajf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj z siebie wszystko i bądź z siebie dumna.
    Spróbuj może poprawić swój metabolizm? Wtedy waga może ruszyć.

    Wpadnij do mnie:
    http://loveanaforresults.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam an twój powrót :)
    Gratuluje wagi ! :*

    xoxo Blair :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróć do naaas !!! Już koniec lutego :( brakuje nam Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty