Moda na odchudzanie odcinek 1665987



          Cześć Kruszyny !!!

     Nie było mnie tu długo bo całe równe 3 miesiące.  Dużo się działo zrobiłam tatuaż, w którym jestem zakochana <3 no i poszłam do pracy. Na tym chyba kończą się pozytywy. Przez ostatni czas jadłam normalnie czyli od początku sierpnia przytyłam 4 kg. Z chłopakiem jest w sumie gorzej niż było przez moje złe samopoczucie. Narasta we mnie duży niepokój. Mam ogromne wahania nastrojów i złe nastawienie do życia. Chciałam się podzielić dwoma zdaniami i na pewno wkrótce tu wpadnę i napiszę coś więcej dziś nie mam siły ponieważ dopiero wróciłam z 30 godzin spędzonych w autokarze a już dzisiaj o 5 nad ranem jadę na kolejny tydzień wakacji z chłopakiem.

          Trzymajcie się Kruszyny ;)

Komentarze

  1. Zazdroszczę posiadania tatuażu. Miłych wakacji, trzymaj się kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tatuaze to co kocham :* A co dokladnie wydziaralas? :D
    Zycze ci udanych wakacji i wiecej milosci z chlopakiem :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tatuaże:) Sama mam kilka ;-) Też przez urlop przttyłam :/ Zrzucimy to! znikam-y.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Gab ♥ Co to za tatu? Pochwal się! Pozdrawiam *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróć do nas... Smutne patrzeć na takie blogi... Pisałaś jak jeszcze zaczynałam...
    http://nienawidzekilogramow.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, dawno mnie tu nie było, przykro mi że nie układa Ci się z chłopakiem, przykro mi że czujesz się gorzej. Ale żyję nadzieją, każdy kwiat więdnie by potem puścić pączki, czyż nie? Czekam na Twój powrót, z utęsknieniem
    Dolores

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty