Podsumowanie roku 2016



        Witajcie Kruszyny !

             To 3 podsumowanie na tym blogu. Prowadzę go już 2 lata i 6 miesięcy aż ciężko mi w to uwierzyć. W 2016 roku prawie nic nie pisałam.  W 2017 roku na pewno się to zmieni. Zmieni się również tematyka tego bloga. Przez tą prawie roczną przerwę od bloga uświadomiłam sobie, że nigdy więcej nie chcę wracać do anoreksji. Kiedyś gdy czytałam Wasze blogi i widziałam od dziś będę jadła więcej i zdrowo w myślach myślałam one się poddają, są słabe. Teraz tak nie myślę. Wiadomo nie wszystkie rzeczy można wyrzucić z życia. U mnie nadal pozostało liczenie kalorii na szczęście w aplikacji w telefonie, która również liczy mi makroskładniki, ale to liczenie kalorii jest zdrowe. Często podobają mi się bardzo szczupłe, wręcz chude i kościste osoby, przy jedzeniu nadal mam wyrzuty sumienia, ale coraz lepiej sobie radzę. Wiem, że chcę wrócić do blogowania ponieważ to daje mi szczęście mogę pisać jak chcę i co chcę nie przejmując się co powie rodzina czy znajomi a Wy jeśli jeszcze to przeczytacie wiem, że mnie wesprzecie. I to jest najpiękniejsze. Wracając do podsumowywania.

             Udało mi się :

  • nabrać sporo mięśni
  • nauczyć się robić cardio na siłowni
  • systematycznie się uczyć 
  • mieć najlepsze oceny w szkole 
  • przeczytać sporo książek 
  • zmienić nastawienie do życia
  • zacząć żyć zdrowo 
  • dalej śpiewać w chórze 
            Nie udało mi się :
  • schudnąć ile chciałam 
  • systematycznie grać na flecie 
  • zrobić szpagatu

         Pomimo tego, że znów pojawia się nie osiągnięcie wagi, ale za to zrobiłam trochę "masy". Jak co roku zrobiłam nową zakładkę z celami do końca 2017 roku jeśli chcecie zobaczcie tutaj. Zaktualizowałam również strony i jestem gotowa do dalszego działania !

         Trzymajcie się zdrowo ! 

Komentarze

  1. 3mam kciuki za Twoje dalsze postępy :)
    nie wiem jak to jest, że Nowy Rok daje takiego kopniaka do działania. Już 4 dni minęły.. Mam nadzieję, że coś działasz w kwestii swoich postanowień :) :*
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Co u Ciebie słychać?

    https://starvingfor4perfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty