POCZĄTEK

Witajcie Motylki !

Jestem Gabriella,swoją przygodę z odchudzaniem zaczęłam w 2012 . Moje diety były jednak zbyt restrekcyjne i kończyły się po 2 max 3 tygodniach. W październiku ważyłam 61 kg przy wzroście 161 cm !!
Przeraziłam się nie miałam pojęcia,że tyle ważę... Od grudnia codziennie liczę kalorie a od stycznia regularnie czytam blogi. Od jutra (tak,też nie lubię od jutra) zaczynam 7 dniową głodówkę.Wiem,że dam radę.

Moim celem jest osiągnięcie wagi 40 kg i wysportowanej umięśnionej sylwetki.

Wiem,że będę kolejnym początkującym motylkiem,ale mam nadzieję że mnie nie odrzucicie...

Wstawię jeszcze swoje wymiary,żeby się zmotywować i obrzydzić wam trochę moją osobę xD :


                          talia:           71 cm
                          biodra:        93 cm
                          udo:            54 cm
 

Trzymajcie się kruszynki ;) !

Komentarze

  1. Witaj :) Widzę, że masz bardzo poważne plany. 7 dni głodówki, hmm... brzmi co najmniej ciekawie. Sądzę, że to bardzo trudne wyzwanie, nie znam Cię, ale staram się w Ciebie uwierzyć, oby Ci się udało. A co do 40 kg i umięśnionej, wysportowanej sylwetki, to według mnie to mało możliwe, bo mięśnie ważą i jeśli naprawdę marzy Ci się taka wysportowana sylwetka, to powinnaś sobie obrać nieco wyższy cel wagowy, ale to tylko moje opinia, nie musisz się z tym zgadzać Powodzenia, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za komentarz na blogu!
    Jesteś ambitna, a ambitność to dobra cecha ale 7 dni głodówki? Najprawdopodobniej będzie tylko efekt jojo, ponieważ ciało po 7 dniach w miarę się "przyzwyczai". Lepiej zrób jakąś dietę typu SGD itd. Jednakże życzę Ci powodzenia i wierzę, że sama podejmiesz dobrą dla siebie decyzję :).
    Pozdrawiam i dodaję blog do listy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem,wiem,że mało możliwe. Zobaczę jak to wyjdzie "w praniu"

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje motylkowanie trwa już coś 2 lata.. Wiem coś o tym. Raz jest gorzej, a raz lepiej. Moim celem jest 52 kg ( mam 173 cm). Na razie ważę 64 kg. Trzymam za nas kciuki. Jestem z tobą kochana <3
    A jeżeli byś chciała to również właśnie zaczęłam blogowanie :)
    http://milczeniestokrotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie organizm który ma być umięśniony i wystportowany potrzebuje raczej pożywienia, nie powinnaś głodować, nie głodować aż tak długo, to nie jest nic dobrego ani zdrowego.. a żeby mieć mięśnie, trzeba ćwiczyć, jeść by mieć energię na to, nie można nie jeść i być piękną i zdrową .. nie da się tak. uważaj na siebie

    [http://50-dni.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty