Wstyd mi ...


         Witajcie Kochane  !!!

     Bardzo,ale to bardzo mi wstyd . Z głodówki nic nie wyszło przez babcię bardzo źle się czuła i nie miałam serca jej martwić nie jedzeniem robiłam jednodniowe głodówki mieszane z dniem 1000-1200 kcal . Od dziś porządna 7 dniowa głodówka . Mam zamiar zrzucić 4 kg ponieważ wczoraj zaczął mi się okres i waga wzrosła . Chciałam napisać o wszystkim wczoraj,ale przez cały dzień piłam i miałam okres a ta mieszanka nie jest zbyt dobra ... . Naprawdę wstyd mi za siebie za to,że nie pisałam nie komentowałam .

     Więc mój ostateczny plan wygląda tak : 7 dni głodówki, 7 dni wyjścia z głodówki, udany weekend u taty . Później w zależności od wagi głodówka,ale jeszcze nie wiem ilo dniowa, ponieważ wyjeżdżam na święta do chrzestnej,która jest w ciąży . Będę chrzestną jej dziecka ! Mam nadzieję,że mnie porządnie opieprzycie za to lenistwo związane z dietą . Jedyne co było na poziomie to ćwiczenia .

    Z okazji dnia kobiet chciałam wam złożyć życzenia,w których proszę was żebyście pomimo diety nie straciły swoich kobiecych kształtów i piękna walczcie o piękne ciało a nie chude i wyniszczone .

    Poleciłybyście mi jakieś warte uwagi książki ? Mogą być o wszystkim choć nie przepadam za fantasy i kryminałami .







            Trzymajcie się chudo !!! 


Komentarze

  1. Kochana bardzo dziękuje za życzenia i oczywiście tego samego życzę Tobie.Co do książek godna polecenia jest : "Okaleczona " i "Zniszczone dzieciństwo" . :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dobrze że wzięłaś się w garść ! I że ćwiczyłaś w te zawalone dni :)
    A co do książek niestety nie mogę ci nic polecić, bo niestety nie czytam.
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Reggina Brett- " Bóg nigdy nie mruga" i " Jesteś cudem"
    "Trzy metry nad niebem"- nie wiem czyje
    trzymaj się : ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez takie jednodniowe głodówki możesz sobie zniszczyć metabolizm. Wierzę, ze uda ci się wytrwać te 7 dni. Jutro poniedziałek, więc zawsze co nieco można oszukać :) Trzymam kciuki i będę wspierać :* (dodaję cię do czytanych)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wichrowe wzgórza"
    "Dama Kameliowa"
    "Duma i uprzedzenie"
    Ślę buziaki *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow siedem dni ! Ja bym nie dała rady ale wierzę , że Ci się uda i będę trzymać kciuki ;)
    A co do książek to dziś skończyłam czytać ''Zieloną Milę '' Stephena Kinga . Jest tak bardzo niesamowita , cały czas o niej myślę <333 Polecam !

    Zapraszam do mnie : http://mrocznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie popieram specjalnie głodówek, ale jeżeli to Twój sposób na oczyszczenie i dobrze się z nim czujesz to nie mam zamiaru Cię odciągać od tego. Proszę tylko, żebyś uważała na siebie i informuj nas koniecznie o wszystkim!
    Powodzenia i trzymam kciuki <3
    Całusy,
    Fraise!

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam ci całą serię Cassandry Clare "Dary Anioła" są boskie :D
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się chydo xD
    Życzę powodzenia
    Be-perfect-alone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na Twoim miejscu po udanym weekendzie wróciłabym do jakiejś ustabilizowanej diety, po głodówce szybko wróci, zastanów się jeszcze ;p
    A książki... Ja jestem zakochana w Dzieci z dworca ZOO i Tam gdzie spadają anioły, ale nie wiem czy to Ci przypadnie do gustu :)
    Tobie również najlepszego z okazji dnia kobiet, żebyś pokochała swoje ciało!
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty