Uzależnienia

       
         Witajcie Kochane !!!

     Wiem, miałam napisać na koniec głodówki . Nie będę opisywać tego jak czuję się fizycznie i jak idzie głodówka . Żeby nie było wszystko jest ok . Jak na 3 dzień .

     W sobotę dostałam okres . Tak bardzo nienawidzę tego okresu,w którym jestem osłabiona, pocę się nie mam na nic siły itd . Same przecież to znacie . Przy okazji jestem chora . Zrobiłam sobie taki dzień wolnego od szkoły i innych zajęć . Jutro idę na spektakl teatralny a w piątek jadę do Wrocławia również do teatru . Zależy mi na tym by mówić jak człowiek więc staram się ograniczać moje gardło. Pierwszy raz z okazji okresu przytyłam ok 4 kg . To chyba przesada 4 kg może to wcale nie okres . przez to nawet głodówka nie daję żadnych efektów. Tak tak wiem wszystko się unormuje,tylko kiedy?

     Dodałam nową zakładkę . Jest ona,bardzo minimalistyczna o wyjściu z głodówki . Jeśli chcecie to zajrzyjcie  klik .
   
    Tak bardzo nie wiem co chcę robić ze swoim życiem . Nie widzę siebie za parę lat . Myślę o papierosach,alkoholu,narkotykach,kawie a nawet seksie . Chociaż czy nimfomania to nie jest choroba XXI wieku ? No nie wiem . Czy jeżeli nasze uzależnienia pomagają i nie pochłaniają nas w całości czy są złe ? Oprócz zdrowia dając nam spokój,uczucie błogości i przekłamane szczęście ?

     Ostatnio zaczęłam szukać motylków z okolic Opola . Jeżeli jesteście tak mnie więcej z woj,opolskiego i chciałybyście się zaprzyjaźnić to proszę napiszcie w komentarzach . Lub jeśli znacie motylka z Opola czy tam z rejonów napiszcie adres GG lub cokolwiek . Dziękuje za każdy komentarz :)



Trzymajcie się chudo !!! 

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekaj aż skończy Ci się okres i wtedy sprawdź co z wagą, jeśli nadal będzie tak wysoka to ja na Twoim miejscu zrezygnowałabym z głodówek.
    A uzależnienia? Myśle, że sa zle, zle dla naszego organizmu. Ale to my jesteśmy odpowiedzialni za siebie, wiec jeżeli komuś się to podoba, czemu nie?
    Niestety nie jestem z Opola :( Ale w sumie fajny pomysł, mieć wsparcie w kimś z bliska, może nawet się z taką osobą spotkać, zaprzyjaźnić?

    OdpowiedzUsuń
  3. hej pisz do mnie.jestem z Wroclawia rowniez wielbie teatr tylko ze przez pro ane nie moglam sie w nim realizowac teraz cwicze na silowni i wracam do bilansow powyzej 200kcal,wracam do biegow i zycia.wychodze,jest ciezko a waze 44-46kg /160cm psychika zniszczona. pogadamy o zdrowiu itd pisz,tel moj daje 796393504!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam kocham mdma, trawkę i alkohol. Papierosy palę kilka gdziennie, a seks to chleb powszedni :D Nie czuję się przez to zła, to po prostu moje wybory. Nie trzeba być zdegradowanym ćpunek czy dziwką,żeby korzystać z uroku tych używek :) Tylko wszystko z umiarem :) 4 kg przed okresem? Coś jest bardzo nie halo. Trzymam kciuki za wychodzenie z głodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana podziwiam cię za głodówkę :)
    Niestety nie jestem z Opola...
    Powodzenia <3

    A wagą się nie przejmuj po okresie spadnie :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty