11 dni

Witajcie kochane !!

Przez ostatnie dni starałam się dodać posta i nie było internetu a jak się pojawił to laptop mi się zepsuł ... . Nie wiem jak ja teraz będę was odwiedzać . Trzeba wszystko na telefon przełożyć . Zostało mi 11 dni do wyjazdu do Anglii . Planuje zrzucić 2 kg . Kupuje dzisiaj thermline . Nie jest bardzo drogi a czytałam dość wiele pozytywnych opinii . Dieta idzie dobrze . Ćwiczenia jeszcze lepiej . Mam nadzieje ze do swoich urodzin 26 dni nie zawale ani dnia . Obiecuje że jakoś będę was odwiedzać , ale nienawidzę pisać postów z telefonu .
Jeżeli stosowałyscie jakieś tabletki wspomagające to proszę napiszcie jakie i czy dawały jakieś efekty ;)
Trzymajcie się chudo !!!

Komentarze

  1. Nie stosowałam żadnych tabletek, więc niestety ci nie pomogę :(
    Trzymam kciuki, żeby ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety co do tabletek, to ci za bardzo nie pomogę, bo nigdy zadnych nie stosowałam
    Buziaczki : ***

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty