Brak kontaktu


     Witajcie Kruszyny !!!

         Wiem,że się nie odzywałam. Nie miałam i nie mam czasu na nic. To słaba wymówka. 16,19,25 i 26 stycznia mam konkursy . Później wszystko już będzie lepiej . No chyba,że zakwalifikuję się dalej nie chciałabym tego,to oznaczałoby jeszcze więcej pracy przede mną . Liczę po prostu na dobry wynik od 85 % się wchodzi 80 % całkowicie by mnie usatysfakcjonowało .

         Co do wagi miałam strasznie długi okres (8 dni) . Od początku grudnia schudłam 0,6 kg . Tak naprawdę to 5 dni temu rano ważyłam 54 kg a dziś 53 więc 1 kg w 4 dni . Nie rezygnuje z mojego planu na grudzień - 3 . Jeszcze dwa kilogramy . Niedobory białka będę uzupełniać po siłowni . Serwatkowym białkiem . Nie wiem co uważacie na temat białka,ale ja nie widzę w tym nic złego .

        Pisałam również testy,które też wypadły dość fajnie . Jestem z siebie zadowolona. Zawsze mogło być lepie, ale no ok . Codziennie zastanawiam się co u was słychać . Ale nie mam przy sobie komputera . Mam bloggera na telefonie,ale on nie pokazuje mi waszych blogów . Jak wy przeglądacie blogi ? Muszę wszystkie dodać do zakładek czy mogę je jakoś zsynchronizować .

        Teraz i jutro rano was poodwiedzam . Nareszcie się dowiem co u was słychać no i pododaję was na telefonie żeby zawsze móc wiedzieć co się dzieje ^_^ .




    Trzymajcie się chudo ! <3







Komentarze

  1. Kochana cieszę się ,że jesteś. Aż Ty zdolniacho konkurs za konkursem -BRAWO! Mam nadzieję ,że uda Ci się osiągnąć cel na grudzień jesteś już tak bliziutko . Nie poddawaj się! Powodzenia na wszystkich konkursach,jak najlepszych miejsc życzę:* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Ty żyjesz :D
    Nie wiem, jak przeglądać blogi na tel, bo robię to tylko na laptopie.
    Powodzenia na konkursach!

    A u mnie dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do przeglądania blogów to jak zjedziesz na bloggerze na sam dół swojego bloga to tam masz : przejdz na wersję na komputer. I wtedy wyświetla Ci się stronka jak na kompie i możesz wchodzić w blogi ludzi :) Ja tak czesto robie.
    Już teraz wiesz jak zaglądać to nas to koniecznie z tego skorzystaj :* Mnie też dość długo nie było, niestety, ale mam nadzieję po nadrabiać zaległości :D Fajnie, że Ci się wiedzie i że masz sporo na głowie, bo chociaż czas potrafisz zagospodarować, a nie leżysz do góry brzuchem i zastanawiasz się nad swoją egzystencją xD
    Serdecznie pozdrawiam <3 i wpadaj cześciej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabriella żyje! :D
    Przy odpowiedniej diecie i ćwiczeniach 2 kg do końca grudnia jest zupełnie realne. Tylko po drodze mamy święta, wiadomo, jak to z nimi jest ;) Ale cieszę się, że mimo przerwy o idziesz do przodu i wracasz do nas z dobrymi wieściami :)
    Co do blogów, ja uzywam przeglądarki, wchodze na swojego bloga i tam mam listę swoich ulubionych :) tylko musisz włączyć wersje na komputer, wiadomo.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :) Dopiero znalazłam Twojego bloga, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj, jestem tu nowa, nie do końca łapię się o co chodzi z blogspotem, bo słaby ze mnie "internetowiec", ale podobnie jak ty mam cel schudnąć i liczę, że będziemy się wzajemnie wspierać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, życzę jak najlepszych wyników w konkursach! Pomimo tego, że trzeba będzie więcej pracować... ;)

    Ja blogi normalnie przeglądam na telefonie. Mam dodane do obd. na bloggerze i jak włączam pulpit nawigacyjny to wszystkie dodane posty się pokazują, zaraz obok obserwowanych blogów. ;)
    Trzymam kciuki w postanowieniu, jest realne więc na pewno się uda! <3
    Trzymaj się chudo, powodzenia. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To super, że waga spada ;)
    Również życzę jak najlepszych wyników, ale zapewne tak czy inaczej będą fantastyczne, bo jesteś mądra, masz ambicje i zawsze docierasz do celu ;3
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  9. też muszę zacząć przeglądać blogi na telefonie, sporo by mi to ułatwiło. Powodzenia na konkursach, żeby wyniki Cię satysfakcjonowały. Powodzenia w rzucaniu kolejnych kilogramów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam kochana, wróciłam i cieszę się, że ty masz się całkiem nieźle!
    Powodzenia i przyjemnych świąt.
    Z ciepłem, Dolly.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty