Święta ;)


     Witajcie Kruszyny !!!

         Jeżeli chodzi o ostatni post to założyłam bloga modowego. Mam nadzieję,że nie będę zaniedbywać tego. Jeżeli chcecie to zajrzyjcie  KLIK  .

         Jeżeli chodzi o święta. Lubię te przygotowania w tym roku zrobiłam dość dużo rzeczy jak na mnie. Pierniczki,ciasto pomoc w pasztetach kutia itd. Nie jem zbyt wiele. Nie mam teraz na to czasu. Dzięki temu chudnę. To cudowne. Wiele kobiet mówi: ostatnio jestem taka zabiegana nie mam czasu zjeść. Albo: teraz jestem taka zestresowana,że nie mam ochoty jeść. Teraz trochę to rozumiem. Oprócz tego rzuciłam palenie. Nie paliłam dużo. Tylko czasami gdy miałam doła. Więc jestem z siebie zadowolona.

         Co do komentarzu jednej z was. Na pewno wykonam taki pomiar. Jeśli chodzi o ciało % tkanki tłuszczowej wiek metaboliczny itd. Moim celem jest zejść poniżej 20% tłuszczu teraz mam około 23%. Akurat idę wyciągać ciasto z piekarnika. Napiszę wkrótce.

          Trzymajcie się ciepło
              Gabriella :*



Komentarze

  1. Kochana gratuluję wytrzymania bez palenia! Ciesz się świętami ,skoro sprawia Ci to przyjemność ,nie myśl zbytnio o jedzeniu ,potem będzie na to czas :* Powodzenia! Trzymaj się ciepło<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, gratuluję rzucania palenia!
    Co do świąt, to ja też bardzo lubię gotować :D tylko gorzej z przedświątecznym sprzątaniem :c
    Powodzenia w zrzucaniu tłuszczyku ;)
    Trzymaj sie cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Mogłabyś włączyć na tamtym blogu normalne komentarze, a nie z google +?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że przestałaś popalać :-)
    Też w kuchni siedzę, ale jako główny organizator, jak co roku już ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że rzucałas palenie! To niepotrzebne wydatki i uszczerbki na zdrowiu:)

    Jestem nowa, możesz odwiedzić mnie na blogu? :*
    http://angel-dreams-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rzucenia palenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty