Podsumowanie 2015



     Witajcie Kruszyny !!!

         Nadszedł czas podsumowania całego roku. Nie ma co ukrywać zaniedbuję tego bloga. Nie wiedziałam,że prowadzenie dwóch blogów naraz jest takie trudne do pogodzenia i dziwne. Jeżeli jeszcze na nim nie byłyście to daję wam linka     Kliknij ;)

         Będę wzorowała się na moich postanowieniach zrobionych pół roku temu. Jeśli chcecie je zobaczyć kliknijcie tutaj  
   
         Podsumowanie

         Udało mi się:

  • przeczytać 12 książek a nawet dużo więcej rozwinęłam też się pod względem filmoznawstwa 
  • zdobyć doświadczenie w robieniu paznokci (zapisałam się na kurs)
  • dbać bardziej o swoje ciało (kremowanie,szacunek,peelingi,ćwiczenia)
  • zapuścić włosy, niedawno je ścinałam dosłownie 2 cm, ale i tak jestem zadowolona z ich długości możecie ją zobaczyć tutaj
  • dobrze się uczyć- jest mi głupio się chwalić,ale niczego nie zaniedbuję 
  • dostać się na konkursy z 3 przedmiotów (nawet 4)
  • zacząć uczyć się hiszpańskiego
  • mieć motywację do ćwiczeń
  • marnować mniej czasu 
  • ustabilizować się
  • być milszą dla siebie i innych 
  • być bardziej zorganizowaną 
         Nie udało mi się :(
  • osiągnąć wymarzonej wagi- zostało 4 kg za mną 10 
  • zrobić szpagatu
  • więcej grać na flecie
          Pomimo 3 niespełnionych punktów w tym głównego z wagą nie jestem zawiedziona. Jestem z siebie trochę dumna. Kosztowały mnie te rzeczy wiele,determinacji i czasem odwagi. Co do mojej wagi nie przytyłam w święta i nauczyłam się w miarę normalnie i mało jeść. Widzę postępy jeśli chodzi o siłownię i moje mięśnie ^_^. 

          Napisałam również swoje postanowienia na następne pół roku. Jeśli jesteście ciekawe zajrzyjcie ;).

          Szczęśliwego Nowego Roku ! 
             Całuję Gabriella :* 

Komentarze

  1. A ja jestem z Ciebie dumna, bo moim zdaniem bardzo dużo osiągnęłaś ;>
    Wzajemnie szczęśliwego nowego roku! Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Osiągnęłaś naprawdę wiele, tylko pogratulować! Wierzę, że spełnisz również swoje postanowienia na następne pół roku, czego gorąco Ci życzę. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, kochana! :) Miło widzieć, że tyle postanowień się Tobie powiodło. ^^ Również życzę szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci poszło ^^
    Co do szpagatu to jeśli chcesz abym Ci doradziła jak się nauczyć go robić, to napisz to pod moim najnowszym postem na blogu, chętnie pomogę; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję samozaparcia! Jesteś moja motywacją. Naprawdę super. Mam nadzieję, że 2016 będzie tak samo dobry :-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkich sukcesów! Naprawdę wiele osiągnęłaś! Oby kolejny rok był kopalnią kolejnych osiągnieć!
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wielkie brawa za osiągnięcia w tym roku :) myślę, że w 2016 wypełnisz wszystkie swoje cele, które sobie wyznaczysz :* buziak :8

    pro-ana-nie-jestem-glodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana bardzo ładnie Ci wyszły te postanowienia . Jestem z Ciebie dumna! :* Szczęśliwego Nowego Roku.Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  9. wymarzona waga bliżej niż dalej, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty