Odliczanie czas zacząć !


     Hej, Cześć Wam !

         Wiem, że jeszcze mam sporo czasu ale lepiej teraz niż na ostatnią chwilę. Chcę zrzucić 4 kg. Mam na to 47 dni lub 50. Za 47 są moje urodzimy za 50 będę robić tatuaż.

         Tak więc od dzisiaj nie ma :

  • jedzenia wieczorem
  • jedzenia słodyczy i ogólnie pustych kalorii
  • nie ma omijania cardio po siłowni
         Od 20 kwietnia zaczynam się na poważnie rozciągać. Mam nadzieję, że żadna kontuzja mnie nie złapie. Bardzo bym tego chciała. Mam wsparcie chłopaka. Duże wsparcie. Teraz widzę, co to znaczy kochać i czym jest miłość. To nie są puste słowa ani pocałunki. Patrząc na to ile on dla mnie robi... Czuję się głupio wymagając od niego pomocy w tym w tym i w tamtym potrafiąc czepiać się o wszystko co zrobił. Wiem, że tak nie powinnam. Gdyby nie kochał to by rzucił, ale mam nadzieję, że z czasem poprawię swoje zachowanie. 

         Jutro na siłowni robię nogi także będę padać na mordkę. Oprócz tego mam bardzo dużo do zrobienia. Bardzo się cieszę z tego, że zarobiłam w tym miesiącu 120 zł robiąc paznokcie czy makijaże. Nie mam wielu klientek i bardzo cieszy mnie to, że robiąc coś co lubię mogę sobie dorobić. Nie wiem czy wiecie, ale potrafię grać na flecie. Na ulicy grałam 6 razy. Zależy od miejsca ale zazwyczaj zarabiałam nawet koło 50-60 zł na pół godziny! Naprawdę sporo, ale niestety jest to dla mnie stresujące i nie zawsze pogoda temu sprzyja zastanawiam się czy w tym roku tak sobie nie dorobić paru złotych. 

         Jakie są Wasze postanowienia na najbliższy okres ?
 

Komentarze

  1. Kochana podziwiam Cię ,super że robisz coś co sprawia Ci frajdę i jeszcze na tym zarabiasz! Plan jest ambitny ,ale tak samo jak jego właścicielka ,wierzę w Ciebie i trzymam mocno kciuki ,za 50 dni chcę przeczytać post pt."Udało mi się!" i tak będzie :* Duuuużo MOTYWACJI <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś moją inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 dni to szmat czasu więc napewno schudniesz 4 kg :) Wybrałaś już wzór tatuażu. Ja myślę o zrobieniu jakiegoś od kilku lat ale nie moge sie zdecydować. Więc skoro nie jestem pewna to wole nie robić. Super, że robisz to co lubisz i jeszcze masz z tego pieniądze :) 3maj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, że w te 50 uda ci się coś fajnego osiągnąć i będziesz zadowolona z efektów! Kurcze, nie pomyślałabym, że można tyle zarobić grając na flecie :) Super, że sobie możesz dorobić, zawsze coś :)
    Trzymam kciuki za dni na siłowni!


    nottheway-ana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cardio najlepiej robić przed siłownią. Najlepiej rano i na czczo. A siłkę po jakiś 3h

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że na spokojnie dasz radę :)
    Trzymam kciuki, żeby się udało :*
    Najważniejsze to zdrowo jeść, pić wodę i ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    http://little-skinny-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty