Wytłumaczenie + trochę o mnie



     Cześć Kruszynki !!!

         Chcę powiedzieć Wam, że jestem już po egzaminach. Wszystko poszło dobrze, oczywiście mogło być lepiej i zrobiłam parę głupich błędów, no ale nie jest źle. Do tatuażu zostało 27 dni. Jestem mega podekscytowana i bardzo się cieszę pomimo tego, że jest to malutki wzór- kotwicy. Dużo osób pyta co ty marynarz jesteś ?! Ja wiem swoje i ma ona dla mnie duże znaczenie. Co do wagi 27 dni i 2 kg spokojnie dam radę.

         Teraz trochę do tych z Was, które krytykują mnie i to jak się odżywiam jaka jestem i co robię. Wiem, że to jak jem nie jest zdrowe. Chciałabym, żeby było, ale nie potrafię. Czy szukam pomocy? Tak, znalazłam ją i czasami jest lepiej czasami gorzej, psychicznie czuję się lepiej. Nie jestem PRO ANA. Mam anoreksję, ale nikogo nie namawiam do chęci bliższego poznania z tą chorobą. Ok może, nie jestem przykładem kogoś kto jest przeciwnikiem głodówek, ale jestem w pełni świadoma konsekwencji. Także wszystkim z Was, które piszą do mnie o nie nie rób głodówek, znowu zaczynasz lub życzę ci, żebyś zdrowo jadła mówię dziękuję <3 Staram się.

         Na pewno będę częściej tu zaglądać. No i postanowienie od tego tygodnia robię 2 razy nogi na siłowni! Chcę mieć jędrne, ładnie zbudowane nogi. Nie stawiam sobie nierealnych celi. Wiem, że im nie sprostam, ale zarys mięśni brzucha by nie zaszkodził.

         Jaki przedmiot/rzecz ma dla Was jakieś znaczenie ?

         Napisałabym trzymajcie się chudo, ale wyjdzie, że jestem pro ana więc trzymajcie się ciepło <3
     Kocham Gabriella :*



Komentarze

  1. Gratuluję zdanych egzaminów!
    Przedmioty nie mają dl mnie znaczenia :/
    Jakie robisz ćwiczenia na nogi?
    Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje 😘. Na siłowni robię wszystkie ćwiczenia na maszynach (prostowanie nóg w siedzeniu i podnoszenie nóg do pośladków w leżeniu. Oprócz tego standardowe przysiady,wykroki,wymachy nóg i parę bardziej skomplikowanych do opisania 😀

      Usuń
  2. Gratuluję zdanych egzaminów!
    Przedmioty nie mają dl mnie znaczenia :/
    Jakie robisz ćwiczenia na nogi?
    Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie, że egzaminy poszły Ci dobrze. Z tatuażami jest chyba tak, że to dla nas mają mieć znaczenie, nie ważne co prezentują. Życzę Ci dużo siły do pracy nad nogami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ,że dobrze poszło Ci na egzaminach ! Fajnie ,że się odezwałaś brakowało mi Ciebie :* Bądz silna ! Trzymaj się skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i zycze dużo wytrwałości w dążeniu do celu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy zdjęcia lasu są robione przez Ciebie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty