5 dzień ;)




     Witajcie Kochane !!!

         Od poniedziałku jestem na głodówce . Tak naprawdę nie wiem czemu . Nie miałam apetytu a chęć chudnięcia jest większa niż rozsądek . Do kiedy jestem na wodzie i herbacie ? Najchętniej - na zawsze  nie mogę tak pisać ani myśleć . Ale tak jest . Wciągu 4 dni zeszło 2 kg czekam na jeszcze 2 i będzie idealnie <3 .

          Jednak nie . Komputer mi się zepsuł stwierdziłam,że nie będę kasować wstępu . Zawaliłam w weekend . Wróciło mi to cudownie zrzucone 2 kg . No dobra prawie 2 niecałe . Mam nadzieję,że zejdzie szybciej niż tamto bo to przecież z lekkiego napadu . Spale to jeszcze . Nie chodziło tu o jojo. Babcia mnie zmusiła . Zresztą nieważne było jak było . Musi być lepiej i będzie .

          Od jutra znów jestem na głodówce do 1 listopada . Wtedy zacznę soki . I na 3 dzień dołożę warzywa później owoce itd . Zobaczymy jak później będę jeść . Mam nadzieję,że równie ładnie waga mi zejdzie chodź okres się zbliża . Może się spóźni lub  nie przyjdzie. Byłoby idealnie. Ostatnio cały dzień wymiotowałam . Nie chcę znowu tego przeżywać .

           Mówicie,że podziwiacie mnie za organizację . Wystarczy trochę motywacji . Poza tym nie starcza mi czasu na wszystko zaniedbuje was . I siebie też . Dzisiaj koleżanka powiedziała mi takie zdanie : kochasz tylko siebie . I pierwsze co pomyślałam to chciałabym . Zastanawiam się tak teraz czy naprawdę jestem egoistką ? Czy nie patrzę na nikogo innego ?

           Jak zdejmę aparat (już nie długo) to zrobię sobie tongue web'a :P . U piercera oczywiście bo zależy mi na bezpieczeństwie i estetyce . Znacie może jakieś bardzo jasne podkłady lub białe pigmenty którymi mogę rozjaśnić podkład ? Mam ten problem,że nie dość,że na wszystko mam uczulenia to jeszcze mam cerę suchą a na zimę kompletnie białą . Jeśli znacie coś co mi pomoże napiszcie ;)








          Trzymajcie się chudo !!
             Całuję  :* <3


Komentarze

  1. Kochana podziwiam Cię-jesteś taka silna ! Powodzenia dalej ! :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jaka długa głodówka. Pięknie... A u babci, to u babci i żadna z nas nic nie poradzi.
    Na pewno cały ten tydzień Ci się uda.
    Trzymam kciuki :*
    Perfect M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przerażają mnie ozdoby czy jakiekolwiek ingerencje na języku. Brrr...
    A co do podkładu, może spróbujesz azjatyckich bb cream'ów? Są jaśniuteńkie, ale nie każdy dobrze kryje, a zamiast wyglądać jak człowiek z makijażem wygląda się po prostu ładniej i naturalnie. Nawet cera wygląda lepiej przy zmywaniu. Dobra, koniec reklamy ^.^
    Trzymaj się, Słońce

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zazdroszcze szukania podkladu :( nie lubie tego...
    Ale za to glodowki juz tak c:

    Powodzenia c:

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, gratuluje silnej woli :* powodzenia życzę, aby wszystko się spełniło

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz, głodówki jednak nie są takie fajnie, bo wystarczy troche jedzenia i od razu się tyje, a myslę, ze gdybyś nie miała aż tak pustego żołądka to myślę, że aż 2 kg by nie wleciały... Ale mimo wszystko trzymam kciuki :* tylko, żebyś się nie zniszczyła tym głodowaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem jasny jest Wake me up z Rimmella ;) na allegro znajdziesz taniutko testery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem jasny jest Wake me up z Rimmella ;) na allegro znajdziesz taniutko testery :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty