Okres,mentalny spokój


     Witajcie Kochane !!!

         Dziwi mnie to,że tak pobłażliwie spojrzałyście na to co zrobiłam swojemu byłemu .  Długo myślałam na temat naszej przyszłości . Wiem,że nie mogę się narzucać ani pokazywać obojętności nadal z nim nie porozmawiałam . Będę się zmieniać i chudnąć. Jeśli zechce ze mną porozmawiać to napisze . Będę na to czekać . Zawsze jest tak cholernie trudno,żeby nie zadzwonić/nie napisać . Ale jaki jest w tym sens ? By dzwonić i być olewaną . Jeśli chce ode mnie odpocząć powinnam to zrozumieć .

         Wczoraj dostałam okres . 5 dni za wcześnie . Pierwszy raz tak źle się czułam i wymiotowałam . Bóle zawsze mam okropne,ale nie zdarzyło mi się wymiotować . W styczniu będę musiała pójść do ginekologa na badania i za pewne zacząć brać anty . Nie widzę innego rozwiązania . Czemu mam się męczyć . Jestem jeszcze młoda . Tym bardziej,że nie zależy mi na zajściu w ciąże przez najbliższe 7-10 lat . Będę musiała to przemyśleć.

          Waga z dziś to : 53,2 . Myślę,że nie jest źle . Potrzebuję popisać na czacie z mieszkańcem Ameryki  Południowej . Takie zadanie . Jeśli znacie jakieś czaty to proszę napiszcie w komentarzu ;).








    Trzymajcie się chudo !!! 

Komentarze

  1. Damska solidarność, nic dodać nic ująć ;)
    Trzymaj się cieplutko :*
    Ps. Niestety nie znam takich czatów :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy popełnia błędy- jasne, to co zrobiłaś było złe, ale wiesz co? Mam wrażenie, że facetom to zawsze uchodzi na sucho (pewnie wina dziewczyny czy żony że zdradził, nie dała albo dawała zbyt rzadko), a jeśli zrobi to kobieta to nagle sypią się różnorodne wyzwiska, których nie będę przytaczać. Dlatego nie będę oceniać, nic nie dzieje się bez przyczyny, może ten incydent czegoś Cię nauczy i ta wiedza przyda się w przyszłości.
    Co do czekania aż napisze- zrobiłabyś to, gdybyście się zamienili miejscami i to on by zdradził? Chciałabyś wrócić? Nie zrozum mnie źle, ale wiele osób automatycznie straciłoby zainteresowanie.. każda sytuacja jest jednak inna i nie ma reguły.
    Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana współczuje Ci bardzo bo sama przez to przechodzę co miesiąc. Bądz silna! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Ci ale cóż ...
    Trzymaj się Chudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno waga jest trochę wyższa niż powinna
    Trzymaj się chduo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Waga jest taka ładna. Czy to nie wystarczy juz?

    OdpowiedzUsuń
  7. milego czatowania i relaxowania sie, i przezycia jakos okresu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. nie skomentowałam Twojego ostatniego posta, ale wlasnie przeczytałam.
    To nie tak, że patrzę pobłażliwie na to, że go zdradziłaś, bo to chba najgorsza rzecz, którą może odczuć zakochana osoba., sama się o tym przekonałam. To uczucie pustki, odrzucenia, niewystarczenia, zawiedzenia się to naprawdę nic dobrego i domyślam się co on czuł, ale nie będę Cię potępiać. Każdy w swoim życiu popełnia błędy, jeden większe drugie mniejsze, nie ważne, ważne żeby się na nich uczyć, żałować i więcej ich nie popełniać. Bo zraniłaś jego, ale teraz to Ty cierpisz o wiele bardziej dlatego też nie będę Cię jeszcze dobijać.
    Miejmy tylko nadzieję, że kiedyś Ci to wybaczy i nawet jeśli nie będziecie już razem to żebyście chociaż mogli normalnie porozmawiać. Tego Ci życzę
    Trzymaj się cieplutko <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wsszytsko się ułoży, zobaczysz :) Zazdroszczę wagi. :( Powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty