Kopenhaska - wybawienie


     Witajcie Kochane !!!

         Zawsze gdy jest źle . Gdy nie ma się już więcej pomysłów i szlag mnie trafia biorę się za dietę kopenhaską . Jest ona dla mnie idealna . Chudnę . Nie jestem przeraźliwie głodna . Oraz czuję się znakomicie . Na nowo uzależniam się od ćwiczeń kierując się stwierdzeniem  Motywacja to coś co pozwala zacząć a nawyk to coś co pozwala wytrwać .

         Są takie dni w których z niewiadomych powodów nie mamy ani trochę ochoty do życia . Czy to objaw depresji ? Nie wydaje mi się . Na pewno nie u wszystkich . Boję się,że pewnego dnia będzie za późno za późno na wyjście z tego bagna .

         Kończąc ten depresyjny wstęp . Na siłowni jest mega pozytywnie . Na tyle pozytywnie,że mam zakwasy wszędzie ^_^ . Chcę schudnąć 4-5 kg do świąt. PRacuję nad tym każda strata kilogramów jest dobra .

         Znam już datę ściągania aparatu 9 grudzień . Ściągnę sobie wtedy również kamień i zacznę kuracje wybielającą by na święta świecić bielą zębów w czerwonych pomadkach,które kocham <3.
11 grudnia chcę iść przebić wędzidełko . Już nie mogę się doczekać .

       

      Odezwę się wkrótce ;)
       Całuję Gabriella :* 

Komentarze

  1. Kochana powodzenia na diecie ! Oby przyniosła zamierzone efekty:* Bądz silna :) Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na diecie. Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po zdjęciu aparatu terz mam zamiar zrobić smileya <33 miałam go już tyle razy, ale na prostych zębach ohh i ahh hahahaha
    Powodzenia z dietą!! Trzymam kciuki<33

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybielanie jest bardzo szkodliwe dla zębów ;/ A efekt niestety często jest nie taki jaki byśmy chciały i co najgorsze utrzymuje się krótko w stosunku do wydanej kasy ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to jest że niektórzy mają białe zęby a inni (jak np. ja) żółte ;/ Dbam o nie, pasty wybielające, nie jem cukru, zero słodyczy ... Na wybielanie naturalny sposób i 100 % działa to ssanie oleju np. kokosowego, słonecznikowy też się sprawdza. Tylko te uczucie tłuszczu w ustach blee ... Ale leczy to też wiele chorób i odtruwa organizm :)
    Powodzenia na diecie kopenhaskiej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mi niestety w kopenhaskiej jadłospis nie pasuje:( Z całego serca życze ci powodzenia na diecie. 3maj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na diecie!
    Czerwone pomadki są cudowne! Sama często się nimi malowałam. Za tydzień będę mieć nową, bo starą zabrał mi tata mówiąc, że w takich ustach wyglądam jak dzi*ka... Ale mniejsza :)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki okres teraz, że większość osób ma jakiegoś doła i nie potrafi normalnie funkcjonować. Kopenhaska - szacun, mnie ona zawsze odstręczała.
    W ogóle dobrze jest wpaść na bloggera i zobaczyć znajome nicki po takim czasie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty