Misja -3 kg na grudzień uważam za rozpoczętą


     Witajcie Kochane !!!

         Może grudnia jeszcze nie ma ale jest poniedziałek więc od dziś zaczynam . Lepiej coś robić od dzisiaj niż od jutra. Wczoraj z okazji niedzieli oczywiście się nawpierdalałam,ale to nie ważne od dziś zero zawalania . Waga startowa :  53,6 kg (jestem tuż przed okresem) .

         Wstawiam wam tutaj moją autorską dietę. Wiem ,że nie jest ona oryginalna ani wyszukana i limity są bez sensu. Chociaż dla mnie są idealne bo możliwe do realizacji . Miało to być w formie zdjęcia,ale niestety nie potrafię więc zrobiłam screenshota i dodaję ;)



           Nie wiem kiedy dostanę okres . To bardzo nie przyjemne. Idę dlatego zaraz na siłownię . Bo nie wiadomo kiedy będę mogła . Czuję,że spuchłam chcę się tego pozbyć .

            Jeśli znacie jakieś fajne sklepy z butami skórzanymi napiszcie proszę w komentarzach .

                                    Jeśli chcecie to proszę zajrzyjcie na mój profil na vinted :   
http://www.vinted.pl/members/716850-gabriellacilmi .

        Trzymajcie się chudo <3




   

Komentarze

  1. Z taką dietą schudniesz nawet więcej niż 3kg. Uważaj na siebie, bo to, jak widać, będą raczej niskie bilanse... ;/
    Trzymaj się ciepło i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana powodzenia na nowej diecie! Bądz silna :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie, trzymaj się. Będziesz miała okropnie malutkie bilanse, nie przesadź tylko. Pamiętaj, że aby chudnąć, trzeba JEŚĆ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, im wcześniej zaczniesz, tym szybciej cos osiagniesz!
    'Od dziś zero zawalania!' Dobrze powiedziane! Łącze sie razem z Tobą, ponieważ postanowiłam sobie to samo. I od dziś wszystko bedzie cudownie. Wierze w Ciebie, jak i w siebie.
    Faktycznie, niektóre dni są dość mało 'kaloryczne'. Ale skoro stwierdziłaś, ze ta dieta bedzie dla Ciebie dobra, to nic mi nie pozostaje jak życzyć Ci powodzenia i oczywiście wytrwałości!
    Czekam na kolejny wpis.
    Trzymaj sie cieplutko!
    /M.D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna dietka :) Napewno schudniesz więcej niż 3 kilo. Jesteś silna więc na pewno ci się uda. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 kilo? Jak się postarasz to na wadze zobaczysz 47 kg a moze mniej :)
    Racja im szybciej tym lepiej
    Trzymaj się chudo:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale strasznie fajny pomysł na ułożenie diety! Aż sobie zapiszę, by po ABC coś wykombinować swojego na takich zasadach :D
    Też mam Vinted :-) Ale nie znalazłam nic u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno schudniesz znacznie więcej niż 3kg.
    Sklepów niestety nie znam
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie :D Przechodziłam przez to, co Wy ;)
    http://notskinnyhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty