Okropne piątki znośne weekendy



     Witajcie Kochane !

          Zawsze w piątek jest taka passa 3 ostatnie piątki zawalałam . Następny nie będzie zawalony , Weekendy są w miarę ok . Od poniedziałku będę na diecie kopenhaskiej ;) .

          Dziś jest sobota mam zamiar trochę wypić a teraz się uczę . Wiem,że was i siebie zaniedbuję .  Ale muszę nauczyć patrzeć się na siebie nie przez pryzmat anoreksji . Co do mojego byłego chłopaka . Jest to definitywnie zakończone. Niestety raniliśmy się zbyt wiele razy . Nie zwalam winy ani na niego ani na siebie. Oboje nie byliśmy dla siebie mili . Niektórych rzeczy nie da się wybaczyć patrząc na jego zachowanie . Być może potrzebował czasu . Miałam dość ciągłego ubiegania o niego a następnie bycia olewaną . To bardzo boli . Muszę przestać myśleć o nas w przyszłość. Pogodziłam się z tym już w jakiej części .

         Mam dość nietypowy problem od niedawna trzęsą mi się ręce . Nie jest to spowodowane brakiem jedzenia. Nie jakoś mocno,ale i tak mi to przeszkadza . A kiedyś robiłam zdjęcia przyry i to pierwsze bardzo mi się podoba ^_^ .

      Trzymajcie się chudo !!








Komentarze

  1. Kochana dobrze ,że w miarę ustabilizowałaś się emocjonalnie.Na drżenie rąk dobry jest magnez :* Powodzenia ! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno następny będzie lepszy. Mówisz, że trzęsą Ci się ręce, nieprzyjemnie, ale miejmy nadzieję, że to minie.
    Trzymaj się, Słońce

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na diecie! Wierzę, że następny piątek będzie lepszy ;> Dobrze, że zakończyliście taki związek, po co się denerwować, prawda.
    Co do trzęsących się rąk to może to być brak magnezu.
    Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problem z drzacymi rękami, piję magnez ale to nic nie pomaga :/ zdjecia bardzo ladne! Trzymaj sie kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy piątki się "zawaliło" (oh, jak ja nie lubię tego słowa), kolejny będzie udany. Tak, z pewnością. :) Mam nadzieję, że problem trzęsących się rąk zniknie samoistnie. Jeśli nie - konieczna będzie wizyta u lekarza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, jestem nowym motylkiem. Chcę prosić o pomoc; założyłam bloga --> http://wecanbebutterfly.blogspot.com/2015/11/od-czego-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem lepiej rozstać się, niż trwać w związku, w którym oboje się tylko ranicie. Czas wyleczy wasze serca i myśli i będzie Ci zdecydowanie lżej.
    U mnie w tygodniu dieta jest fajna , nawet momentami świetna, ale weekendy są ...jakąś zmorą. Takim luzem, przeważnie niedziele, bo je mam najbardziej wolne.
    Miejmy nadzieję ,że oboje to w końcu zwalczymy i wygramy z żarciem :D
    A Ty musisz też walczyć z tymi rękoma trzęsącymi się ! Jedz troszku więcej, albo przynajmniej więcej witamin ! Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ten to inny. Nie ma sensu być z kimś na siłę. Albo jest nam dobrze w związku albo nie i lepiej wtedy to zakończyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... na te ręce to bierz magnez ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Dziewczyny dobrze mówią, bierz magnez. ;)
    Świetnie, że postanowiłaś zakończyć ten związek. Nie ma sensu się tak katować.
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty