32/137

         Witajcie Kochane !!

     Strasznie,strasznie się za wami stęskniłam . Co do wagi tak jak  przewidywałam spadło 2 kg bo ważę 54.6 .

     Wyjazd był mega udany . Przydzielili mnie do jednej grupy z chłopakiem więc byliśmy razem24 godziny na dobę ;) ! Wiele się nauczyłam jeśli chodzi o jazdę na nartach to wiele się nauczyłam ponieważ do grupy najbardziej zaawansowanych się nie nadawałam . Jeden z instruktorów pochwalił mojego chłopaka,że pod względem technicznym jeździ najlepiej ze wszystkich nas .Co do jedzenia nie było jakieś pyszne jadłam obfite śniadania a później różnie . Z racji tego ,że byłam obserwowana i nie miałam ochoty głodować jadłam normalnie oprócz kolacji a pod wieczór herbatę . Nie było żadnego nocnego napadu . Rozciągałam się tam przez pierwsze 3 dni i w dniu 3 po prysznicu i rozciąganiu prawie prawie zrobiłam szpagat na łóżku wiem,że wiele jeszcze mi brakuję,ale chciałabym na dzień kobiet  8 marca zrobić szpagat zostało mi jakichś 5 tygodni i wiem, że dam radę.

     Dziś jako niedziela jest dzień oczyszczenia na samej owsiance . Wiele razy czytałam wasze komentarze odnośnie zdrowego jedzenie itd . Wiem, że to właściwa droga,ale jeszcze nie jestem
gotowa .

     Dzisiejszy bilans :

  • owsianka - 70 kcal
  • owsianka- 70 kcal
  • ? owsianka - 70 kcal
     Znak zapytania ponieważ nie wiem czy będę chciała jeść 3 owsiankę zobaczymy .  

     Cytat na ten tydzień :   Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku.

     Napiszę coś na pewno w środę postaram się jutro,ale zobaczę jak z czasem w końcu skończyły się ferie ...

    Wstawię wam swoje włosy ponieważ mój chłopak zrobił mi tego ślicznego kłosa ;)
   


        Trzymajcie się chudo !!

Komentarze

  1. Gratulacje kochana :)
    Trzymam za ciebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wyjazd udany :) Śliczny kłos <3
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy <3 Dobrze, że super się bawiłaś ;* kocham owsiankiii!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, mamy identyczną wagę ;-)
    Jaki zdolny chłopak! Śliczny kłos.
    Świetnie, że wyjazd się udał.
    Też planuję zrobić kiedyś dzień 'owsiankowy'. Może w tym tygodniu... pomyślę, zainspirowałaś mnie.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, ale Ci zazdroszczę! Nie dość, że miałaś udany wyjazd prawie cały czas ze swoim chłopakiem, to jeszcze schudłaś :)
    Oby teraz było jeszcze lepiej, trzymaj się ;) A włosy masz cudowne :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z niewielu facetów ktory potrafi kłosa o jeju jak robisz tą oowsanke mnie zawsze wychodzi taka kaloryczna .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolny chłopak :D gdzie on sie nauczył robic warkocza? Niektóre dziewczyny tak nie potrafią a tu proszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty