40 dni bez słodyczy czas zacząć !


         Witajcie Kruszyny !!!
 
     Jest 2 dzień wyzwania bez słodyczy . Dlaczego ? Wszyscy mają teraz takie postanowienia . Jestem osobą wierzącą,ale nie wiem czy aż tak by bez jakiejkolwiek motywacji . Mój chłopak nie je słodyczy , wiele z was nie je słodyczy więc dlaczego nie spróbować  ? 

     Co do diety idzie dość dobrze . Najtrudniejszy będzie weekend u taty . Strasznie się tego boję,ale wiem że dam radę ;) . Postaram się to na pewno . Po powrocie zastanawiam się nad jakąś bardzo rygorystyczna dietą,żeby nie ciągnąć tego odchudzania w nieskończoność . Zdaję sobie sprawę z tego,że zdrowe odchudzanie się jest lepsze dla organizmu, trwalsze, nie ma skutków ubocznych,ale ja bardzo chciałabym szybko osiągnąć swój cel . Nie chodzi o to,że jestem taka zdeterminowana i nie mogę poczekać . Chciałabym zacząć dietę sprzyjającą masie mięśniowej gdy będę już chudsza więc zależy mi na jak najszybszym spadku wagi najprawdopodobniej będzie to głodówka ilo dniowa ? Nie mam pojęcia . Do poniedziałku na pewno się zdecyduję . 

     Dzisiejszy bilans :
  • 2x bułka - 250 kcal 
  • banan - 100 kcal 
  • ogórkowa - 100 kcal 
        SUMA : 400 kcal 

    Ćwiczenia :
  • Zumba - -600 kcal 
  • Siłownia - -1200 kcal 
  • Rozciąganie - -200 kcal 
        SUMA :  -2000 kcal 

       
       Z poprzednich dni nie podaję bilansów i ćwiczeń ponieważ ćwiczenia były takie same a bilanse średnio pamiętam . Od dziś zapisuje dokładnie bilanse . 



     Co sądzicie o tatuażu gałki ocznej ? Mi on bardzo się podoba lecz sama nie chciałabym takiego mieć . W końcu nie jest to jeszcze bardzo popularne . 



         
       Trzymajcie się chudo !!! 


Komentarze

  1. Też zakazałam sobie słodyczy :b Co to tatuaży moim zdaniem są fantastyczne ale zły tatuażysta może pozbawić nawet wzroku (tak czytałam). Trzymaj się mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka gałka oczna mi się wcale nie podoba
    Bilanse śliczne ale strasznie malutkie : *
    Hmmm ja stopniowo też odstawiam słodycze
    Buźka : *

    OdpowiedzUsuń
  3. No Słonko .! 40 dni bez słodyczy .? Jesli Ci się uda , a tego życzę Tobie z całego serduszka , to szacun. Zacznę bić tobie pokłony. Osobiście muszę choć raz na tydzień zjeść coś słodkiego , nie potrafię sobie odmówić. :"D
    A co do tatuażu to podoba mi się ogromnie. ♡
    Trzymaj się Skarbie i nie poddawaj.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam mieszane uczucia co do tatuaży na gałce ocznej. Niby ładne, ale jak dla mnie za bardzo udziwnione.
    Ja również zamierzam wytrwać 40 dni bez słodyczy, a po tym czasie orgaznizm powinien się przyzwyczaić i będzie łatwiej w ogóle ich nie jeść ;)
    Powodzenia kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... Może i ja się zapiszę na to wyzwanie, przyda mi się na pewno.
    Oczy mi się kompletnie nie podobają. Przynajmniej nie w tym połączeniu kolorystycznym. Chociaż czarne białka + jasne tęczówki mogłyby być całkiem fajne, jak u robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamietaj że w koło głodówek-napadów jest bardzo łatwo wpaść. To moze być bardziej tragiczne w skutkach niż po prostu dłuższe czekanie na efekty... Tatuaż tęczówki? Chyba nie dla mnie :))
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesz tak mało i tak dużo ćwiczysz, że aż się o Ciebie martwię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodycze to tylko puste kalorie (zazwyczaj) więc dobre postanowienie ;)
    Strasznie dużo ćwiczeń!
    Trzymam kciuki,
    Fraise <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielki Post to dobra okazja, żeby z czegoś zrezygnować i chyba sama zacznę, ale chyba nie mam takiej silne woli jak Ty. Idzie Ci świetnie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiste oczy, a przerwe od słodycze powinien raczej sobie zrobić kiedyś każdy. To samo zło. Mam nadzieje że Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci idzie :) Ja akurat wielbicielką tatuaży na gałce ocznej nie jestem, ale to rzecz gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze ci idzie, dużo ćwiczysz jak widać :) Ten tatuaż jest straszny :p Powodzenia u taty i na zbliżającej się głodówce :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nje zrobiłabym sobie takiego tatuażu. Super Ci idzie, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty