Difference

Nie wiem czy jest sens pisania Witajcie,bądź Trzymajcie się ? Nie wiem . Nie wiem ile z was naprawdę chciałoby czytać moje wypociny a nie tylko przeglądać i komentować-tak z przymusu bądź nudy . 

Zawalam,tak mocno. Ćwiczę i nie przestanę wiem,że to potrwa jakiś tydzień później biorę się za baletnice a od września jakąś długoterminową dietę . Moja motywacja jak zwykle nie trwała zbyt długo, może nadal trwa ? Nie wiem . Chyba straciłam ją w marcu. Dlaczego ? Bo ćwiczyłam długo,intensywnie wydaję mi się, że nawet poprawnie a efektów brak . Ćwiczyłam 6 miesięcy codziennie . Nie było,że okres,że wycieczka klasowa,że grypa . Jadłam NORMALNIE koło  1200-1500 kcal bez napadów. Czasami kostka czekolady czasami parę chipsów. Robiłam zdjęcia zapisywałam wszystko i nic. Zupełnie nic. Myślałam,że pół roku wystarczy . Myliłam się . Dzisiaj mój chłopak wymyślił mi trening. Będę go robić codziennie od dzisiaj. Tak od dzisiaj. Robię też A6W. I myślę,że robiąc to co poleci mi chłopak oraz to co sama uważam za dobre będą efekty . Jestem tego nawet pewna .

Wszyscy są inni . Ale przecież my jesteśmy inne od "zwykłych" ludzi . "Zwykli" ludzie też są inni,więc skąd mamy wiedzieć czy nie jesteśmy normalne . Schizofrenicy żyjący w swoim świecie nie są normalni ? Nie wiem dlaczego myślę o takich rzeczach . Lub wiem,ale nie chcę wiedzieć więc udaję,że nie wiem . Nadal nie znam definicji słowa normalność. No dobra,słownikową definicję mogę znać,ale ona ? Ona nic mi nie mówi.

Jestem ciekawa czy którejkolwiek z was będzie się chciało to przeczytać. Jeśli tak będzie mi bardzo miło. 

Komentarze

  1. 3x czytalam Twoja teorie na temat normalnosci, zeby wykminic o co chodzi :c
    moim zdaniem to jest tak, wiele osob jest normalnyych, ale to nie znaczy, ze sa tacy sami. Bo to, ze sa normalni nie oznacza, ze nie sa wyjatkowi. Wyjatkowa jestem ja, Ty, Twoja mama, tata, babcia dziadek, wielka aktorka a nawet i pani sklepikarka, ale wszyscy moga byc normalni, nudni. Jednak kazdy ma w sobie cos dzieki czemu jest niezwykly.
    Nienormalny jest czlowiek, ktory np jezdzi na motorze i szarpie sie na swoje zycie, albo ktory walczy z bykiem, albo ktory wlasnie tak jak my niszczy sie od srodka :c wiele jest objawow nienormalnosci.
    widze rozkminy na poziomie, nawet nie wiem czy zrozumialas o co mi chodzi, wybacz :cc

    nie mam pojecia dlaczego nie bylo efektow, przy takich staraniach powinny byc i to ogromne :c miejmy nadzieje, ze treaz bedzie lepiej <3
    trzymaj sie kochana ;**
    i zapraszam do mnie belikebutterfly-proana.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie,że zrozumiałam ;) . Co do rozkmin na poziomie hm nie wiem dlaczego tak mnie wzięło .

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma własną normalność i to, co dla mnie jest "normalne" dla drugiego jest "dziwne". Nawet choćby to co większości z nas się podoba - chudziutkie ciała, zarysowane kości - dla nas to normalne, ale dla innych niezrozumiałe, czasem wręcz chore. Osobiście nigdy nie uważałam się za normalną, jestem strasznie popieprzona :)
    Z planem który opracowałaś życzę by tym razem się udało. Trzymam kciuki za Twoją przyszłą przemianę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham czytać blogi <3 nie robie tego z przymusu (czyt kom za kom) po prostu to lubie. Ja tez regularnie ćwicze ale za bardzo nie ma efektów. Nawet po 3 godzinach ćwiczeń dziennie. Jedynie co mogę zauważyć to nadwyręzona stopa i stabilizator -.-
    Zbieram motylki do hsgd, jutro zaczynamy. Może chcesz sie przyłączyć : *
    zapraszam: http://oczamifumiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty