Kobieta zmienną jest :)

Witajcie kruszynki !!
Jestem pozytywnie nastawiona do kolejnych tygodni. Jestem osobą co do efektów: diety,ćwiczeń wyjątkowo niecierpliwa. Postanowiłam zrobić głodówkę 21 dniową . Wiem,że porządnie oczyszczę tym organizm i będę czuła się świetnie. Czytając wasze blogi,a czytam ponad 60 nie zauważyłam żeby któraś z was lubiła głodówki . Nie wiem dlaczego,ale jak potem z głową się z nich wychodzi to 1-2 kg góra wracają.
Będę pisać obiecuję tylko chyba nie ma sensu dodawać postów codziennie,jeżeli nic ciekawego się nie dzieje. Nie mam weny na pisanie jakoś więc będzie to krótki post .

Komentarze

  1. Ja teraz mam pewien plan który bedzie trwał 21 dni własnie :) Głodówka nie, bo bym nie umiała (przez zdrowe odzywianie moj organizm sie przyzwyczaił do regularnych posiłków) ale tak czy inaczej trzymam za Ciebie kciuki, mam nadzieje że się uda! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty