Kolejne zmiany ...

Witajcie kruszynki !
Naprawdę po ostatnich dniach stwierdzam,że kobiety są naprawdę popierdolone ... Tak wiem nie powinnam przeklinać-przecież jestem damą . Pieprzyć to . Zaczynam naprawdę ostatni raz robię detox cytrynowy . Polega on na piciu 30 minut przed posiłkiem pół szklanki soku z cytryny rozcieńczanej z wodą lub bez .

Skąd te zmiany ? Hmm siedziałam wieczorem myśląc Booże 21 dni bez jedzeni ... Przecież ja kocham,uwielbiam jeść  nie wcale nie . Ale to przesada. Lepiej powoli dojść do celu . Dałabym radę z tą głodówką ale macie racje nie można nic nie jeść i dużo ćwiczyć .

Po raz ostatni od jutra . Jestem mega zmotywowana . A wiadomo motywacja jest najważniejsza :)

Trzymajcie się równie zmotywowane !!

Komentarze

  1. Cześć :) Nie ma nic wspanialszego niż motywacja. Ewentualnie efekty są wspanialsze, ale nie mam głowy to sentencji.
    Jestem na trzecim dniu diety. Mogę zaprosić Ciebie i Twoich czytelników do Siebie i poprosić o wsparcie? xees-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak ta cudowna motywacja która znika po tygodniu albo i wczesniej xD Ja na razie troche brak motywacji, pewnie przez te wakacje ale od dzisiaj robię już z sb porządek.
    Nie mam pojęcia jak zrobić te zakładki, może inne dziewczyny będą wiedziały, u mnie po prostu w ukaładzie edytowuje strony i już.
    Trzymaj się, powodzenia : ***

    OdpowiedzUsuń
  3. no i bardzo dobrze, ze nie zdecydowalas sie na te glodowke, bo to czysta glupota, serio ;c
    dobrze, zeamsz motywacje,z nia zdzialasz o wiele, wiele wiecej ;*
    powodzenia kochana ;*
    i zapraszam do mnie, potrzebuje troche wsparcia :c http://belikebutterfly-proana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty