Wróciłam ;)

Witajcie Motylki !
Pierwsza przerwa w pisaniu bloga jest za mną . I muszę przyznać,że również pierwsza przerwa w odchudzaniu . Odchudzam się kupę czasu a efektów brak . Była potrzebna mi przerwa w liczeniu kalorii . Choć jak na nas przystał no oko wszystko było obliczane . Wiem,że przytyłam 2,3 kilogramy . Opłacało się . Wiem,że potrafię jeść normalnie, co prawda z ogromnymi wyrzutami sumienia,ale jednak .

Od jutra rozpoczynam Dietę Baletnicy. Chcę na przyjazd cioci 6.09 być szczuplejsza 5 kg. Mam 14 dni . Ani jeden nie będzie zawalony . Już czuję głód,ponieważ dziś zjadłam dość mało a na pewno nie było to nic pożywnego.A nie mogłam zjeść po powrocie.ponieważ zaczęłam również 14 dniowe wybielanie zębów paskami.

Trzymajcie się chudo !

Komentarze

  1. Podzielisz się z nami efektami wybielania jak będzie po wszystkim?
    Czy myślisz, że baletnica od razu po 'normalności' to aby na pewno dobry pomysł? Bez obrazy, ale moim zdaniem to napad gwarantowany (tfu, tfu, odszczekać)
    Trzymaj się i Powodzenia =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie,że się podzielę ;). Też się tego obawiałam,ale wiem,że jestem silna. Dam radę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty