01/30

Witajcie Motylki !
Rozpoczęcie roku szkolnego za większością z nas . Czy tylko mnie dziwi ilu ludzi się cieszy na to spotkanie z przyjaciółeczkami. Tak, po prostu tylko mnie zżera zazdrość co do posiadania koleżanek. Mnie nie lubią zawsze byłam bardziej chłopczycą . Woleli mnie chłopacy . Tak już to musi zostać . Może kiedyś znajdę przyjaciółkę. Kto wie .

No dobrze wracając do diety,Wrześniowego Wyzwania to moje wymiary na początku :
-talia-69 cm
-biodra-94 cm
-udo-54 cm


Wymiary podam na koniec wyzwania czyli 30 wrześniowego . Wagi niestety nie znam . Bateria w wadze się wyczerpała. Ale już jutro ma być gotowa do ciężkiej pracy ;) .
Dzisiejszy bilans :
-jabłko  - 75 kcal
-owsianka na wodzie z jabłkiem-84 kcal
-kawa-16 kcal
-3 pomidory -72 kcal
Ćwiczenia:
-taniec towarzyski-500kcal
-schody-400 kcal
-zumba-400kcal

Ten rok będzie pracowity i chudy ! Do boju Kruszynki !

Komentarze

  1. bilans super!! ćwiczenia - jeszcze lepiej! Hm ja też mam samych kumpli, wiec nie masz czego zalowac, ze nie masz przyjaciolki, koledzy potrafią być tak samo fajni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,tak! Do boju Gabi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nigdy nie miałam prawdziwej przyjaciółki i nigdy nie będę mieć, ale nie przejmuję się tym, najlepiej mi jest z Aną i to ona jest moją przyjaciółką. Co do bilansu świetnie, oby tak dalej. Trzymaj się chudo.

    W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam, przydało by się odrobinę wsparcia --> http://skinnx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za wyzwanie.. W czasie roku szkolnego więcej czasu będziesz spędzała poza domem a więc nie będzie aż tyle możliwości na podjadanie czego każda z nas się zawsze obawia ;)

    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno u Cb nie byłam.. Ale bardzo się cieszę że Ci dobrze idzie ♥ Co do przyjaciółki w szkole.. Ja nigdy z chłopakami nie byłam ale zapowiada się na zwrot o 180 stopni.. o.O Trzymam kciuki i ściskam / Lola..

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ja to znam.. te "słit" przyjaciółeczki witające się jakby się nie widziały całą wieczność.. Strasznie mnie to denerwuje. Idzie Ci świetnie, daj z siebie wszystko podczas tego wyzwania! Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty