03/30 i 04/30

Witajcie kruszynki !
Wczoraj nie napisałam ponieważ nie miałam czasu wejść na laptopa . Wczoraj zawaliłam,ale nie świadomie . Co do dzisiaj mam wielką ochotę na chleb z serkiem topionym,ale wiem wiem,że już nie mogę . Dam radę !

Wczorajszy bilans :
-banan-80 kcal
-pierś z kurczaka - 200 kcal
-sezamki- 137 kcal
-dwie śliwki-100 kcal
-raffaello- 62 kcal
579/550

Dzisiejszy bilans :
-owsianka-100 kcal
-kawałek słodkiego rogala - 200 kcal ??
-2 kromki chleba z serkiem topionym - 120 kcal
420/450

Jest rok szkolny dużo łatwiej wytrzymać mi na owsiance w szkole przyjść i jeszcze coś zjeść i koniec niż w wakacje dzięki temu mi łatwiej .

Trzymajcie się chudo !

Komentarze

  1. Dobre bilanse. Jak chcesz więcej kanapek to zamień zwykły chleb na wasę (20 kcal/kromka, ale zależy który rodzaj weźmiesz). Trzymaj się.

    thincold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie nieznaczne wykroczenie poza limit to nie jest zawalenie ;> Część z tego szacowałaś więc mogło to w rzeczywistości mieć mniej kalorii. Idzie Ci super, widać rok szkolny pomaga w diecie. oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty