Poniedziałek-nowe zasady

Witajcie Kruszynki !

         Chciałam poukładać sobie i uporządkować plany związane z odchudzaniem . Wcześniejsze były zbyt ambitne: nie dam rady odwiedzać was wszystkich codziennie więc będę to robić co tydzień w weekendy, nie potrafię zadbać o to by bilanse były zdrowe niestety nie mam na to czasu ale będą jak najmniejsze . Posty jak się uda 3-4 dni + weekendy . Wymiary i waga co poniedziałki ;)

         Weekend nie był rewelacyjny,ale u mojego taty nie da się jeść mało.
W pierwszym zjadłam około 1300 kcal a dziś koło 2000 kcal . Nie jestem na żadnej konkretnej diecie lecz staram się jeść mało i nie na noc. Codziennie się rozciągam i ćwiczę na ręce a na brzuch 3-4 razy w tygodniu .

        Myślę,że dość długo będę się trzymała tego planu . Wiem że przez sobotę i niedzielę nie jadłam mało,ale liczę na 53 i coś na wadze . Obiecuję,że zaraz was poodwiedzam i może nawet zostawię komentarz ;)



Komentarze

  1. Hej hej coś rzadko tu zaglądam no ale nie mam czasu.. postaram się nadrobić ^^ myślę że dasz radę :* i trzymam kciuki za 53 <3 trzymaj się wpadaj do mnie / Lola..

    OdpowiedzUsuń
  2. Uda Ci się! gratuluje rozstania się ze wcześniejszymi kilogramami;]Co do nowych zasad ważne aby się ich trzymać jak najdłużej więc tego Ci życzę :] Założyłam bloga niedawno, zaczęłam wczoraj, a już zawaliłam:<. Mam podobny cel 40kg i daję sobie czas do 21 listopada. Wpadnij czasem do mnie bo razem zawsze łatwiej :] Pozdrówki :*
    http://ladygrey-dasmodel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takie bilanse około 1500-2000 kcal są zdrowe, ale ja już chyba nie potrafię tyle jeść... Chociaż też chcę zwiększać ilość kalorii, ale o tym później napiszę na blogu, trzymaj sie Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana plan masz ŚWIETNY.
    <3
    Jestem z Tobą i powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się planu, a na pewno ci się uda osiągnąć cel.

    Miłego dnia, jesteśmy z tobą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty