Niepewność

Witajcie Kruszynki !
Nie wiem jak to zrobiłam ale zapomniałam się zważyć . JA! która robi to codziennie po 2 razy . Nienawidzę swojej sklerozy .

Dzisiejszy bilans :
- cappy - 70 kcal
- cola zero,herbata - 10 kcal
Suma 80 kcal

Nie wiem dlaczego . Miała być dieta na koktajlach ale wróciłam o 19 do domu i nie jem po 18 więc nie mogłam zrobić żadnego . Zresztą takie oczyszczenie dobrze mi zrobi. Tak jakoś . Jutro raczej też nic nie zjem .

Co do moich osobistych historiach/wydarzeniach z życia to nie wiem czy chciałoby się wam czytać o tym,że moim domem jest psychiatryk- bo tam czuję się najlepiej i o tym że moje problemy ostatnimi czasy mnie przerastają . Gdyby chciało wam się czytać o moich problemach to proszę napiszcie to w komentarzu.

Wiem,że ten blog powinien być dla mnie i mi pomagać, ale oczywiście od tego jest pamiętnik a wiadomo chciałabym żeby był choć trochę interesujący .

Zmierzę i zważę się jutro . Hmm co do jedzenia może zrobiłabym sobie gorący kubek o smaku- barszcz ponieważ po lekcjach mam kółko a babcia kazała mi wrócić i coś zjeść także wolałabym nie kombinować i jej nie martwić. Babcia jest dla mnie wszystkim . Kocham ją i nie pozwolę na to by przejmowała się mną bo ma o wiele ważniejsze sprawy .

Co do psychiatryka to jest Kruszynka (tak ją nazywają) . Pozostawię bez komentarza .

Trzymajcie się chudo !

Komentarze

  1. Problemy zawsze będą, jak stawisz im czoła teraz to w przyszłości będzie Ci o niebo łatwiej. Mimo wszystko warto spojrzeć na te jasne strony życia, nawet jak wokoło wydaje się że wszystko jest źle. Pozdrawiam cieplutko :* Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju naprawde bywasz w psychiatryku? Nie mialam pojecia. ;o Wiedz ze mozesz na mnie liczyc! Koniecznie napisz o swoich problemach. Jak dla mnie to wazne i sprobuje ci pomoc ♥ bilans taki malenki.. :c nie stosuj glodowek.. :/ to jest bardzo nie zdrowe.. Sciskam mocno :3 trzymaj sie!! Jestem z tb :* / Lola..

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie skończyłam czytać wszystkie twoje posty. Myślę, że powinnaś tu pisać za każdym razem gdy nie masz się komu wyglądać. Z chęcią ci pomogę lub doradze. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Alu ! Jest mi przykro że taka (chyba) ładna dziewczyna jak Ty ma taki problem...
    Jeżeli chciałabyś się komuś pożalić to stoję otworem, bardzo bym Cie prosiła jak byś mogła pisać też o historiach/wydarzeniach z życia.
    A tu taki mały motywujący cytat

    "To bezsens dziewczyno, mimo całego syfu nie rób sobie krzywdy przez rzeczy na które nie masz wpływu"

    3maj się chudo !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty