Dlaczego ?

Witajcie silne Kruszynki !
Nie wiem dlaczego ... Nie mam siły na odwiedzanie, komentowanie, pisanie i nie jedzenie.
Przez 5 ostatnich dni jadłam co chciałam ważę koło 54 czyli normalnie jak na początku . Przez 9 dni bez napadu schudłam aż 1 kg ! No bez jaj ... Co to ma być ? Ja muszę przejść jakąs restrykcyjną dużo schudnąć wyjść z niej i zacząć ćwiczyć. Niestety nie znalazłam żadnej odpowiadającej mnie i klasycznie owocowo-warzywno-owsiankowa. Co do limitów kalorii to wybieram swoją upragnioną

Przepraszam,że olałam Wrześniowe Wyzwanie...  Naprawdę mi przykro... Nie wiem dlaczego tak zawalam . 

Posty będę pisać gdy znajdę czas . Na pewno weekendy, w których będę w domu . Jak będę u taty to na pewno nie.

Przebiłam chrząstkę tragus !! Jestem piękna kocham ten kolczyk po prostu ;) . 


Powodzenia i trzymajcie się chudo !

Komentarze

  1. Będzie dobrze, bez przesady, 54 kg to nie jest jakaś monstrualna waga, dasz sobie radę <3 Szczerze, nie podoba mi się ta dieta, tzn ja uważam, że to troszkę za mało kalorii (w ostatnim tygodniu). No ale wiem, że Ty już funkcjonowałaś na takich bilansach, zresztą jeśli chcesz bardzo szybkich efektów to to jest dobra opcja. Powodzenia Kruszynko, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 54 kg to dobra waga, nie martw się. Zresztą nim się obejrzysz będzie spadała, jeśli dasz z siebie jak najwięcej. Nie martw się, tylko bądź cierpliwa i wytrwała w swoich dążeniach. Powodzenia. Ślę odrobinę ciepła i wsparcia mentalnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Waga na pewno niedługo spadnie zresztą jest całkiem ok.
    Ta dieta wydaje się całkiem ciekawa i życzę powodzenia! Na pewno schudniesz:)\Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty