Nie ma to jak zły początek ...

Witajcie drogie nieupadające w przeciwieństwie do mnie Motylki !
Tak jak wskazuje temat posta nie był to udany dzień . Może na początek bilans :
-pomidor - 30 kcal
-herbaty - 70 kcal (z sokiem malinowym)
-ćwierć rogala z serem - 150 kcal ?
- 2x bułka z serem żółtym -400 kcal
- sprite - 200 kcal
- garść paluszków - 300 kcal
RAZEM : 1150 / 850

Wiem, że nie jest tragicznie ale nie było w tym nic zdrowego oprócz pomidora. Od jutra normalnie wykorzystuję bilanse a nie, na śniadanie - 30 kcal a na obiad 400 kcal a na kolacje 500 kcal .

Dlaczego mój organizm nie rozumie że skończył się czas, w który może jeść .

Dam radę prędzej czy później schudnę . To nastawienie chyba jest poprawne . Napiszę jutro co u mnie pozytywnego .

Co do waszych komentarzy jest mi wstyd za siebie,że wy tak mnie wspieracie piszecie,że będzie dobrze a ja wpierdalam paluszki .

Trzymajcie się chudo !

Komentarze

  1. Gdyby nie paluszki zmieściłabyś się idealnie w bilansie więc nie jest źle. Nie trać takiego pozytywnego (chyba) nastawienia. Tak czy tak Ci się uda i koniec końców będziesz chuda. Rozsądniej będzie właśnie tak jak piszesz - wykorzystać więcej kalorii na śniadanie, a potem jeść mniej.
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, daj spokój! Nie musi Ci być wstyd! To prawda, wyszło sporo, ale jutro (czy też dzisiaj) też jest dzień! Schudniemy wszystkie i będziemy najpiękniejsze na świecie ^^ Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłaś więcej niż było w palnie, ale tragedii nie ma :)
    Nie wyrzucaj sobie tego, bo to bez sensu. Po prostu staraj się by jutro było lepiej.
    Powodzenia;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest aż tak tragicznie, w przeciwieństwie do ciebie moje przekroczenia limitu wyglądają o wiele paskudniej. Trzymaj się i nie poddawaj. Pamiętaj o tym, że to ty jesteś kowalem swojego losu. Powodzenia, trzymaj się chudo.

    A w wolnych chwilach zapraszam na mojego bloga i na mój powrót do blogosfery --> http://skinnxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty