Choroba wie kiedy przyjść

        Witajcie Kruszynki !

     Chciałam napisać,że w środę o 5:30 zaczęłam wymiotować i skończyło się po 12 godzinach . We wtorek rano ważyłam 54,8 . Wieczorem zjadłam dwie tabliczki czekolady i narzekałam na brak motywacji i na to że już zawsze będę gruba ... a rano wszystko zwymiotowałam więc to duży + . Dziś rano ważyłam 52,6 ! Jej . Jak na razie zjadłam pół sucharka bez cukru (20 kcal) i planuję zjeść 3 łyżki spaghetti żeby chłopak był zadowolony a resztę zje on za mnie . W piątek jadę do taty,ale będę się migać brakiem apetytu,bólem:gardła,brzucha . Mam nadzieję,że dużo nie przytyję ;) . Co do bransoletek to potrafię robić z serduszkami lub z czym tam chcecie a tu wstawię zdjęcie bransoletek,które robię na co dzień bo zajmują mniej czasu ;)






 A tu wstawiam swoje nogi w moich ukochanych butach <3 






Trzymajcie się chudo !


 

Komentarze

  1. Bransoletki śliczne ;) Kiedyś je też robiłam ale teraz skupiłam się raczej na rysowaniu :) Trzymam za ciebie kciuki i dodaje bloga do obserwowanych
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne butki ♥
    Ja nie mogę sobie na takie pozwolić. Wyglądałabym jak tyczka *,*
    Bransoletki bardzo ładne : *
    Powodzenia u taty kochana.
    Trzymaj się c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo miłe że jestem dla ciebie motywacją. :)
    Naprawdę śliczne masz te buty i cudowne nogi. Bransoletki mi się podobają, a najbardziej te najchudsze.
    Jak to się stało, że tak wymiotowałaś? Choroba cię wzięła?

    Jestem pewna że dotrzesz szybko do swojej wymarzonej wagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty!!!! <3 chyba sb też takie kupie :D
    Bransoletki śliczne, napisałam do Cb na gg w ich sprawie ;P
    Gratuluje wagi ;)

    http://mojenowejapro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne buty. Chcialabym napisac, ze zazdroszcze choroby, ale to zbyt glupie.
    :) Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te buty, będą wyglądały jeszcze piękniej za parę kilogramów :P pamiętaj o tym, niech to Cię dalej motywuje :)
    No chciałabym umieć zrobić takie bransoletki, ale chyba nie mam tyle czasu wolnego.
    Brawo za lecące w dół kilogramy, oby ich było jak najwięcej :) powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś takie bransoletki bardzo mi się podobały.

    Masz ładne nogi, naprawdę. W ogóle to trzymaj się. Mam nadzieję, że choroba już za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowokowanie wymiotów to nie jest wyjście kochana. Choć nie jest to łatwe i dobrze to rozumiem, postaraj się z tym walczyć, pokonywać. Wierzę,że dasz sobie radę :)
    Nie niszcz siebie.
    Daj sobie szansę na czerpanie z życia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wagi, to na prawdę niezły wyczyn ;p
    Też robię bransoletki i już planuję ci ukraść te buty, ale shhh :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nogi! ^^ :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczuplutka jesteś :) Tez mam takie buty są świetne i bardzo wygodne...
    Jedz więcej bo się nam wykończysz ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty