Wesołych Świąt !!

      Witajcie Kruszyny !!

   Nie jestem chyba zbyt dobra w pisaniu życzeń,ale spróbuję. W końcu ważne żeby były szczere . Kochane Motylki i dziewczyny,które zdrowo się odchudzają . Chciałam życzyć wam, aby wasze cele zawsze były do osiągnięcia by wasza droga do celu nie była monotonnym jadłospisem ,ale też tak trochę przygodą . Chciałabym żebyśmy były zawsze pełne motywa3cji i chęci do działania . 

   Po tych krotkich życzeniach pochwale się,że ważę 52,5 . Naprawdę idzie mi fajnie z jedzeniem 300-400 kcal dziennie . Zaczęłam też ćwiczyć a6w . Dzisiaj zrobiłam 4 dzień. Przepraszam za wszystkie literòwki piszę na tablecie . 

     Trzymajcie się chudo !!! 


Komentarze

  1. Piękna waga, masz powody do zadowolenia i dumy.

    Trzymaj się ciepło, niech ten rok będzie dla Ciebie wspaniały. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jestem z Ciebie bardzo dumna i gratuluję wagi ! <3

    Wesołych i Chudych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuu Gratuluję wagi ;* Oby tak dalej <3 !
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, bardzo fajny blog. Dodaję do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty