Lepszy nastrój ?

        Witajcie Kochane !! 
     Dziś głodówka jutro jakieś 200 kcal czwartek głodówka,piątek jeśli się uda też nic . Sobota,niedziela u taty . Dam jakoś radę . A od poniedziałku to zależy ile będę ważyła .

    Przyszły mi już te cudowne buty <3 . Założę je na 50 kg . Musi się udać . Jak się upada z hukiem to z jeszcze większym hukiem trzeba wstać . Do boju Motylki !!!


   Ogłoszenie : zanim znajdę jakiś portal to chciałam się was zapytać czy chciałybyście kupić ode mnie lakiery hybrydowe . Sprzedaję je ponieważ nie pasują mi kolory . Firmy  silcare . Jednofazówki z allepaznokcie : klasyczna czerwień,biały,brzoskwiniowy . Gdyby któraś była zainteresowana to niech napisze na emalia  : gabriellaanacilmi@gmail.com lub na GG : 51288523 .    Gdybyście były zainteresowane bransoletkami to mogę dla was zrobić . Przepraszam za zbyt chaotyczny post lecz spieszę się do szkoły . 

   Trzymajcie się Kruszyny !! 




Komentarze

  1. Tak do boju!!
    Walczymy razem, razem możemy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) jestem u Ciebie pierwszy raz, ale już widzę, że będę wpadać <3 fajnie piszesz, masz super buty i podoba mi się, forma nagród za zmniejszanie kg! :) Dodaje do obserwowanych <3 a masz jakieś zdjęcia bransoletek? :) trzymaj się chudziutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak masz foto bransoletek to dodaj ;) Ja po buty jadę w niedziele ^^ Powodzenia na Jutro, 3mam za Cb kciuki ;**
    http://mojenowejapro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaa, dajesz rade z takimi glodowkami bez napadow??? Zazdroszczee, jestem WIELKA!!!!
    powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty