Wróciłam !

        Witajcie Kochane  !!!

    Boże jak się za wami stęskniłam . Nie wiem czy jesteście ciekawe jak u mnie ... Ja jestem bardzo ciekawa jak wam szło przez święta . Powinnam zrobić podsumowanie roku . Zrobię jutro .


    Nie wiem jak to zrobiłam, ale miałam dzisiaj napad . Tak bardzo nienawiść do siebie . Trzeba być pozytywnie nastawionym ;) . Mam nadzieję,że nie będzie więcej niż 54,5 na wadze jutro . Obiecuję poćwiczyć no i ukochane A6W . Dziś już 9 dzień . Ostatnim razem zrobiłam do 22 teraz mam zamiar do końca . Jutro wszystkie szczegóły a dziś na pewno was poodwiedzam .

    Trzymajcie się Kruszyny !!




Komentarze

  1. Ja jestem ciekawa jak u ciebie! Super ze wracasz :)) zajrzyj do mnie! Trzymam za ciebie kciuki :)) najtrudniej jest zacząć

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem, miło, że wróciłaś. :-)
    trzymaj się ciepło. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ; ) Jeżeli masz chwilę czasu to zapraszam do mnie http://maly-motylek-proana.blogspot.com/ Trzymaj się ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. miło, będę zaglądać. ja dążę do wagi którą masz już, a potem do niższej. przez część świąt szło dobrze, a ppotem już nie.... ble. no nic. powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć cie nie znam to cieszę się, że wróciłaś, bo im nas więcej tym większą mamy siłę :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło, że wróciłaś. :)
    Trzymam kciuki za ciebie i życzę dużo dużo motywacji
    Powodenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, ze wróciłaś! Pamiętaj, że jestem z Tobą i możesz na mnie liczyć!;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tęskniłam za Tobą ! *.* Trzymam kciuki za niską wagę i w ogóle za Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty