Day 01/16

       Witajcie Kochane !!
   
   Zostało 16 dni do sylwestra więc trzeba się zbierać . Dzisiaj głodówka . Jutro . Nie mam pojęcia . Wiem,że to co robię jest głupie . Skoro chciałam zrobić głodówkę mam jakieś tam Ed to mam do tego prawo .


    Ważę 54,8 kg !! 
    Normalnie ważąc tyle uważałabym się za tłustą świnię,ale dół mojego brzucha jest na maksa opuchnięty. Talia wręcz przeciwnie moje wymiary są bardzo bardzo dziwne


          talia - 68 cm
          biodra  - 92 cm
          uda - 54 cm

     Przybyło mi w udach i na dole brzucha co do nóg to dość dziwne jak dla mnie. Okres rządzi się swoimi prawami .

   
     Ostatnio przeżywam fascynację związaną z kolczykiem w pępku . <3




   Trzymajcie się chudo !!

Komentarze

  1. Gratuluję wagi! Wymiary także bardzo ładne. :-)

    trzymaj się chudzinko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W trakcie okresu nigdy się nie ważę, ani nie mierzę. Po co niepotrzebnie się dobijać, jeśli wtedy waga pokazuje liczby z kosmosu? Mimo wszystko masz ładne wymiary. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty