12/134

       Witajcie Kruszyny !!

  Dzisiejszy bilans :

  • 3 jajka w papryce - 300 kcal 
  • dwie kromki chleba - 160 kcal
  • 2 paski czekolady - 250 kcal 
        SUMA :  710 kcal

   Ćwiczenia :
  • siłowania -600 kcal
  • zumba-600 kcal (prowadzona przeze mnie;) )
         SUMA : 1200 kcal 

    Chyba lubię niespodzianki !! Na swoją siłownię chodzę już od roku i od wtedy chodzę na zumbę dopiero później doszła siłownia . Dziś jedna z dziewczyn,które prowadzą podeszła i zapytała czy nie poprowadziłabym zumby z Olą bo ona jeszcze chce ręce zrobić ... Zgodziłam się . W sumie to na początku się zestresowałam bo zawsze tańczę w ostatnim rzędzie i tu taki awans xd . Jest bardziej męcząco i chyba w sumie innym się podobało a to chyba najważniejsze może zrobię instruktora z Zumby ;) kto wie .... Nie mam czasu odezwę się w sobotę wtedy na pewno będę już po okresie ;) .


     Trzymajcie się chudo !! 

Komentarze

  1. Haha, gratuluję postępów w zumbie c;
    Ładny bilans.
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Kochana, radzisz sobie genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie z tą Zumbą, zrób koniecznie instruktora, nigdy nie wiadomo, kiedy takie rzeczy się przydadzą. Świetnie sobie radzisz, tak trzymaj kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bilans świetny, oby tak dalej :) A ja jakoś nie mogę przekonać się do zumby :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój bilans w końcu wywołał uśmiech na mojej twarzy. Jednak potrafisz, brawo! *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne bilans, super że ćwiczysz zumbę, to jedna z najfajniejszych form ćwiczeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohoho gratuluje postepow w zumbie, super sprawa !
    bilans tez swietny, jeszcze w porownianiu do spalonych kcal jest naprawde genialnie, oby tak dalej <3
    trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ohoho gratuluje postepow w zumbie, super sprawa !
    bilans tez swietny, jeszcze w porownianiu do spalonych kcal jest naprawde genialnie, oby tak dalej <3
    trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale, ze znalazłaś sobię pasje! Tyle energi w ciebie wstąpilo, tyle chęci do działania, tyle pozytywizmu! Zazdroszczę ci tego!
    Co do instruktora... koniecznie i bez gadania go zrób! Jeżeli to coś co kochasz, to nie powstrzymuj sie, kiedyś moze być za późno :)
    Trzymaj sie!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny bilans :3
    Gratuluję takiego awansu w zumbie haha :D słyszałam że podobno zumba jest świetna , może kiedyś spróbuję :3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. No i super ci idzie, tylko tak dalej. Wiem że jest ciężko, ale wydaje mi się że masz coraz więcej powodów do szczęścia. Wszystko się ułoży, tulam mega mocno i trzymaj się chudo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zumba jest ekstra, mnie kolezanka namawiala od rok a jak w koncu poszlam to sie zakochalam <3
    Buziaczki : *

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, moja znajoma prowadzi zajęcia z zumby, zawsze ma w sobie mnóstwo energii i jest bardzo pozytywna, więc coś w tym musi być c: powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty