Zaczynamy CHUDY ROK !!

         Witajcie Kruszyny !

     Ten sylwester był moim najlepszym dotychczas . Pomimo tego,że byłam z chłopkiem i nikim poza tym było naprawdę świetnie ;) . Nowy rok czas zacząć nowy lepszy rok,w którym nie będziemy cały czas popełniały tych samych błędów .

     Waga po obfitym sylwestrze :
                    54,8 

      Wymiary :
         
          talia :  68 cm
          kości biodrowe: 83 cm
          pupa : 92 cm
          uda: 54 cm
   
     Swoje zdjęcie wstawię na 100 posta do którego brakuje mi 29 . To dla mnie taka trochę żenująca motywacja, ale chyba każda motywacja jest dobra . Dziś pomimo mrozu na pewno pójdę biegać . Co prawda co jakieś 2 km kostka zaczyna mnie tak boleć,że muszę stanąć rozciągnąć ją i wtedy biec dalej. Mój chłopak namówił mnie na ćwiczenia z Fitness Blenderem. Naprawdę fajna stronka tu macie linka : http://www.fitnessblender.com/ .


      Dzisiejszy bilans :

  •  kawałek jabłka - 20 kcal
  • pół gruszki - 40 kcal
  • kawałek banana -40 kcal
            Suma : 100 kcal


 Hej,dziewczyny,mam pytanie: jestem chuda,przytyć nie mogę i chciałam wyrobić sobie mięśnie na brzuchu. Wiecie może,jak wyrobić mięśnie i NIE schudnąć? Druga sprawa: nie chciałabym mieć takiego "kaloryfera",tylko raczej delikatnie zarysowane mięśnie,coś jak dziewczyna z obrazka ;) Zaczęłam robić Mel B ABS i nie wiem,czy te ćwiczenia dadzą taki efekt. I jeszcze trzecia rzecz: mam chude nogi,nie takie patyki,tylko raczej kształtne ;) Czy ćwiczenia Mel B na piękne nogi nie sprawią,że będą one zbyt umięśnione?


       Trzymajcie się chudo !!  

Komentarze

  1. Świetny bilans *.*
    Życzę obfitego w chudość Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny bilans <3
    Moja waga pokazała dokładnie tyle samo dziś rano xD
    Mam nadzieję, że przyszły rok będzie lepszy dla nas obu ;)
    Trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bilans :3 Dobrze ci idzie, oby tak dalej ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny bilans <3 trzymam kciuki za dalsze Twoje sukcesy!
    http://no-eat-no-problem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj słoneczko ♥ Bardzo się cieszę, że sylwester się udał. Każda motywacja jest dobra jeżeli przynosi upragnione skutki, pamiętaj o tym! Matko jaki zdrowy bilansik. Wszystko perfekcyjnie tylko odrobinę przeraża mnie ta ilośc dostarczonych kalorii. No nic! Najważniejsze żebyś to Ty była z sb dumna. Ślę buziaczki! *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, po pierwsze nie możesz dać się żadnej pokusie i trzymaj się w swoich postanowieniach ;)
    Wróciłam na bloga i zapraszam na moją nową notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bilans :D.
    Nie marudź z tą wagą, ważysz mniej ode mnie ;p.
    Oby 2015 był rokiem tylko i wyłącznie sukcesów :).

    OdpowiedzUsuń
  8. błąd z tą "kolką" bo napisałaś "kotką" :)) hah.
    Jak ty to robisz że tak chudniesz? :))) :* powodzenia ♥ ja też zacznę biegać już od jutra ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG OMG OMG też chcę taki bilans! O fitness blender słyszałam już jakiś czas temu. Cieszę się, że dobrze spędziłaś sylwestra. Mam nadzieję, że spełnią się wszystkie Twoje marzenia na Nowy Rok.
    thincoldblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny bilans <3
    Powodzenia w odchudzaniu, no i oczywiście szczęśliwego Nowego Roku!! ;*
    Trzymaj się^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny bilans ^^ Co do kostki, uważaj na nią, może warto pójść do lekarza? Lepiej teraz trochę ją odciążyć niż potem mieć z nią problemy przez całe życie...
    Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty