3/137

         Witajcie Kruszyny !!

     Dzisiaj jestem z siebie mega zadowolona . Co prawda będąc na siłowni nie mogłam dojść do stepera cały czas był zajęty więc więcej czasu spędziłam na siłowni ok 3 godz . Jedna z was napisała,żebym zamieściła post o siłowni nie wiem co chciałybyście wiedzieć jakie ćwiczenia wykonuję ?? dlaczego chodzę ?? Dajcie znać czy byście chciały ;) .


     Dzisiejszy bilans :

  • owsianka - 100 kcal
  • gotowana pierś z kurczaka - 150 kcal
  • 3 kostki czekolady - 125 kcal 
   SUMA : 375 kcal


      Ćwiczenia :

  • siłownia - -1800 kcal
  • spacer - -200 kcal
  • mel b ramiona,brzuch
  • może zrobię jeszcze godzinkę lub dwie zumby - -700 kcal 
     SUMA : -2000/-2700 kcal





      Trzymajcie się chudo !! 

Komentarze

  1. Piękny bilans! Też chodzę na siłownię :) Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaał <3 Pięknie ci dziś poszło <3 jestem z cb dumna :D Trzymam kciuki za jutro :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki : *
    ja na siłke pójdedopiero w ferie bo teraz to za bardzo czasu nie mam
    Trzymaj się : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Bravo ! Ja zaczynam od nowa . wazylam 48 kg a teraz waze 50 niby mam 6 kg niedowagi ale widze te faldy tluszczu . dodawaj posty co dziennie pede zagkadala :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Idziesz jak burza, gratuluję i trzymam kciuki Słońce ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię za to, że przy tak niskich bilansach potrafisz tyle ćwiczyć. Daj też czasem odetchnąć swojemu organizmowi. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Martwię się, że ten zapał do ćwiczeń minie w ciągu tygodnia... Nie katuj się tak bardzo, bo szybko się zniechęcisz. Mimo to życzę wytrwałości.
    Ciesze się, ze jesteś naładowana pozytywną energią! Oby tak dalej :)
    Ściskam mocno!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie ci idzie, chętnie poczytam co ćwiczysz na siłowni ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie napisz co ćwiczysz na siłowni, ile czasu i ile płacisz za wizyty :-)
    Bilans świetny, trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj ♥ Taki bilans i tyle ćwiczeń to coś nieprawdopodobnego. Powiedz mi.. nie odczuwasz skutków ubocznych takich poczynań? Jeżeli nie to wręcz podziwiam! Co ja Ci mogę więcej powiedzieć? Powodzenia, idziesz jak burza! Ślę buziaki! *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty