22/137

         Witajcie Kochane !!

     Naprawdę to,że waga nie spada stało się tak irytujące,że non stop jestem wkurwiona . Co mi z tych pięknych bilansów i ćwiczeń jeżeli waga ani trochę nie spada . To jest tak wkurwiające ach ... To nie z powodu okresu bo skończył mi się dawno temu a takich problemów nigdy nie miałam . Nie wierzę też w to że jak pójdę na siłownie 3- razy w tygodniu i jem mało to przytyję . Jak wiecie czym może być spowodowany mój zastój wagi to proszę napiszcie w komentarzu bo już nie wiem co mam robić .

     Co do bilansów to dodam od wtorku bo nie pisałam :)

 20.01.2015 r.

  • 4 pierniczki - 200 kcal
  • 8 wafelków - 200 kcal
  • 4 michałki - 100 kcal 
  • zumba - -500 kcal
  • rozciąganie - -200 kcal 
SUMA : -200 kcal 
        
    Wiem,że ten bilans rozpierdala zdrowym żywieniem . Jedyna wymówka to taka,że przyjechał kolega i opchałam się z nim słodyczami później nic już nie jadłam.

21.01.2015 r.
  • kiełbasa- 250 kcal
  • 2 placki owsiane - 200 kcal
  • chleb z masłem - 100 kcal 
  • pół hot doga ze sstacji beznynowej - 150 kcal
  • zumba - -500 kcal
  • siłka - -600 kcal
  • rozciąganie - -200kcal 
SUMA : -600 kcal

22.01.2015 r.
  • krupnik - 100 kcal
  • krupnik- 100 kcal
  • krupnik- 100 kcal 
  • zumba - -600 kcal
  • rozciąganie - -200 kcal 
SUMA: -500 kcal 

Może coś jeszcze poćwiczę albo nie zjem tyle ;) Jak coś to zedytuję ;) . 
Na koncercie charytatywnym organizowanym przez moją szkolę wylicytowałam płytę Bartosza Porczyka z dedykacją uwielbiam Go jako aktora i wokalistę <3 nie wiem czy któraś z was Go kojarzy. Gra głównie w teatrach napisał Smycz brał udział także w Sprawie Dantona i w Dziadach . Uwielbiam teatr !! 

Jego najpiękniejsza piosenka :


Trzymajcie się chudo i nie zirytowane wagą ;) ! 




Komentarze

  1. Tak naprawdę przez to ile jesz (czyli prawie nic) robisz sobie krzywdę. Prawdopodobnie rozregulował Ci się kompletnie metabolizm, stąd zastój spadku wagi. Do tego można dołożyć także jakiś zastój wody w organizmie. Głodówki czy półgłodówki nie są sposobem na chudnięcie. O czym przekonałam się na własnej skórze. Gdy jadłam tak mało owszem - początkowo chudłam. Potem jednak miałam podobną sytuację do Twojej. Ostatnio przeszłam na zupełnie inną taktykę. Jem zdrowo, słucham swojego organizmu, nie liczę kalorii. Same owoce, warzywa, zdrowe potrawy. Paradoksalnie im mniej skupiam się na dicie - tym bardziej chudnę. Może znacznie wolniej, ale trwale.
    Moja rada? Nie skupiaj się tak na tym, nie dobijaj. Czerp przyjemność ze zdrowego, smacznego jedzenia, nie przerywaj ćwiczeń. Po prostu żyj zdrowo. Nie zważaj uwagi na liczby, a na jakość. I nie waż się codziennie. Próbowałaś wagę wymienić na centymetr? Niekiedy wymiary lecą, a waga stoi. Sprawdź to. Polecam taką taktykę. Sama czuję się świetnie odkąd ja stosuję. Mimo wszystko mocno Ci kibicuję, trzymam kciuki i wierzę, że odnajdziesz drogę odpowiednią dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to kwestia tego że rozwijają Ci się mięśnie? I nie masz już za bardzo czego spalać, dlatego waga stoi? Może to być też kwestia składu twoich bilansów, bo nie widzę u Ciebie za bardzo nic co by podkręcało metabolizm, a przy takich porcjach to konieczne, bo im dłużej mało jemy tym bardziej metabolizm zwalnia. Spróbuj dołożyć jakieś cytrusy, to zwykle pomaga. Waga w końcu musi ruszyć!
    Trzymaj się chudziutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie przejmuj się wagą, staraj się jeść w regularnych godzinach, żeby metabolizm dobrze pracował i będzie okej. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To pewnie metabolizm. Urozmaić trochę żywienie w zboże czy owoce. I pamiętaj zero słodyczy, bo to one naprawdę najwięcej tłuczą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to placki owsiane ? Ja dopiero zaczynam, więc nie wiem czy Ci jakoś pomogę, ale na 100% pomoże 1 dzień na wodzie niegazowanej i samych warzywach i owocach, bo to przeczyści cały metabolizm :).


    http://no-food-means-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tyle przyczyn zastoju wagi. Możesz po prostu nabierać mięśni, ale też przez malutkie bilanse rozregulować sobie metabolizm.. Na Twoim miejscu postawiłabym na regularne posiłki, ale zrobisz jak tylko zechcesz.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastój wagi może być chwilowy przez zatrzymanie wody w organiźmie :)
    nie martw się :)

    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty