5/137

       Witajcie Kruszyny !!!

     W niedzielę miałam napad.  Nie był duży jak na mnie krakersy i cola . Tak około 900 kcal . Dzisiejszy dzień był beznadziejny pod względem jedzenia nie napiszę bilansu wstyd mi za niego . Najważniejsze żeby po upadku się podnieść prawda ?? Dodałam nową zakładkę na temat moich ćwiczeń na siłowni    http://socjopatk-a.blogspot.com/p/siownia.html . Dzisiejszy dzień był bardzo zabiegany ... Martwi mnie to,że pomimo tego iż mało jem i dużo ćwiczę a waga wgl nie spada ....

    Dzisiejsze ćwiczenia :
  • siłownia - -1200 kcal
  • mel b ramiona,brzuch 
  • zumba - -250 kcal
      SUMA : - 1500 kcal 

      
   Macie jakieś tatuaże, albo planujecie zrobić ?? 

       Trzymajcie się chudo !! 






Komentarze

  1. Tak, najwazniejsze jest to by się podnieść <3 Bd dobrze! Planuję tatuaż na nadgarstku lewej ręki, jakiś napis. Jeszcze nie wiem jaki, ale z pewnością go dobrze przemyślę. A Ty? Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniej ćwicz, wyrabiają ci się mięśnie, a mięśnie trochę ważą :3 http://img.zszywka.pl/0/0018/w_2832/fitness-i-sport/tluszcz-kontra-miesnie.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kochanie ♥ Jutro będzie lepiej, prawda? Z resztą nigdy nie jest tak źle by nie mogło być gorzej. Co do dziar. Od dawien dawna planuje, ale jakoś początkowo rodzice byli na "nie", teraz niby jestem pełnoletnia i mogę sb wytatuować czego dusza nie zapragnie, ale czy mam straszne parcie na szkło to bym tego nie powiedziała. Chcę zostać nauczycielką więc też bardzo zaszaleć nie mogę. Wiadomo.. praca z dziećmi jednak nas do czegoś zobowiązuje. Ale myślę, że jeden tatuaż to będzie napis na żebrach a drugi to już zrobimy sobie z mężem w daaalekiej przyszłości. Pozdrawiam! *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się-spalisz, przyspieszysz metabolizm. Będzie dobrze :)
    Mam tatuaż, dosyć duży i widoczny. Wolę jednak tu nie pokazywać, bo gdyby ktoś ze znajomych to tu znalazł... wiadomo, nie muszę tłumaczyć. W szkole nauczyciele wszyscy w szoku, że taka pilna, ułożona uczennica walnęła sobie taki tatuaż, ale nie miałam nieprzyjemności haha :D W planach kolejne, ale to jak już ukończę te 18 lat :P

    Trzymaj się cieplutko, trzymam za Ciebie kciuki! :*
    SA

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo intensywnie i dużo ćwiczysz, więc na pewno wszystko spalisz. ;) Ale pomyśl czy nie lepiej te 900 kcal było przeznaczyć na coś bardziej wartościowego? Trzymam za Ciebie kciuki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwilowe zatrzymanie wagi może się zdarzyć. Tak czy siak głupi był dzisiejszy napad, jednak czasu nie cofniemy. Przynajmniej spaliłaś ćwiczeniami. Jutro będzie ładniejszy bilans, okej? Zumbę ćwiczysz w domu czy chodziś na zajęcia jakieś?
    thincold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zatrzymanie wagi miałam przez ponad miesiąc, więc spokojnie... najgorsze to poddać się. Tylko nie podjadaj... w zamian zrób sobie herbatę ;) Ja chcę mieć dwa tatuaże... sentencje na wysokości stanika i krzyż na nadgarstku. Powodzenia i trzymaj się ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatrzymanie wagi przy siłowych i niejedzeniu to dość normalna sytuacja, chociaż logicznie niemożliwa. Często się jednak zdarza, że osoby jedzące za mało po prostu stoją w miejscu. Tak to jest po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyrabiają Ci się mięśnie od ćwiczenia , być może dlatego nie spada waga :3
    Będzie dobrze , trzymam za Ciebie kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się Kochana wkrótce waga zacznie spadać.
    Najważniejsze, żebyś się nie poddała *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się , nadrobisz to jeszcze. Ja planuje na 18-stke tatuaż na nadgarsku zakrywający chociaż część blizn po cięciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chciałabym tatuaż albo najlepiej cały rękaw *u* mmm.
    To prawda nie ważne jak upadasz, ważne jak wstajesz :) ! Już lecę czytać o siłowni ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie poddawaj się, ważne, by poprawić się od razu <3 Poza tym, dużo spaliłaś, więc nie jest tak tragicznie. Jestem z tobą, trzymaj się! :3
    http://finny-be-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty