Pomysł ma ferie ;)

         Dzień dobry Kochane ! 
     
     Dzisiaj z okazji niedzieli - oczyszczenie stwierdziłam,że zjem bardzo mało tylko warzyw . Skoro mam już ferie i siedzę przez całe 7 dni w domu zrobię sobie tydzień na warzywach do 200 kcal . Gdy będzie mi słabo napiję się kawy z mlekiem ewentualnie zjem wafla ryżowego . Będę chodzić na siłownie przed nią zjem warzywa a po niej ugotowane jajko bez żółtka = 20 kcal ;)

     Dawno tu nie pisałam miałam napisać wczoraj . Od poniedziałku jadłam czasami  400 a czasami 2000 kcal . Wczoraj np jadłam w Mcdonaldzie . Nie miałam motywacji ponieważ nie odkłada mi się woda w organizmie a cały czas tyję jedząc mało . 

          Bilans :
  • 200 g pomidora  - 30 kcal
         Ćwiczenia :
  • rozciąganie  
  • Zumba     

      Resztę dopiszę wieczorem :) . Które z was też mają już ferie  ? 

      Trzymajcie się chudo ! 

Komentarze

  1. Fajny plan, ale trochę rygorystyczny jednak....
    Udanych ferii Kochana ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ferie mam dopiero 16 lutego i też zamierzam zrobić sb jakies oczyszczanie i iść na siłkę.
    Trzymam za cb kciuki ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, na samych warzywkach? :o trzymam kciuki, że się uda, ale nie przesadzaj, błagam!
    ech, ja mam ferie dopiero w drugiej połowie lutego. ale nie mogę się już doczekać! całe dnie w domu sama, bez rodziców (siostra się nie liczy xD) i będę mogła jeść co tylko mi się podoba, a przy tym ćwiczyć bez żadnych zbędnych komentarzy.

    trzymaj się kruszynko, udanych ferii i dziękuję za komentarz u mnie! ~

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pełna podziwu, jak patrzę na twoje bilanse, tak jakbym patrzyła na siebie 4 lata temu, miesiące na łyżce ziemniaków i strasznie dużo ćwiczeń, potem się to odbiło u mnie z powrotem,
    Ja jeszcze nie mam ferii, więc zazdroszczę ci bardzo !
    Moje za 2 tygodnie!
    Trzymaj się, udanych ferii i miłego dnia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No rygorystyczny plan, ale sama decydujesz. Trzymam kciuki lecz uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ferie c: trzymam kciuki, żebyś wytrwała c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię za takie niskie bilanse. Dajesz radę przy tym jeszcze ćwiczyć?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty