2/137

           Witajcie Kochane !!

     Wczoraj z okazji małego bilansu nic nie ćwiczyłam bo słabo się czułam i nie miałam czasu za to dzisiaj jestem z siebie dumna  . Co prawda bilans nie jest do końca zdrowy i mały a powinien taki być,ale miałam straszną ochotę na żółty ser i wiedziałam,że jeżeli go nie zjem do południa to w nocy się na niego rzucę .


    Dzisiejszy bilans :

  • owsianka-100 kcal
  • 2 delicje -90 kcal
  • 2 plasterki sera żółtego - 100 kcal
  • placek od tortilli - 110 kcal 
           Suma 400 kcal 
 
    Ćwiczenia :
  • siłownia - -900 kcal
  • steper- -900 kcal
  • mel b ramiona,brzuch - - ?? kcal 
  • krótki trening z fitnnes blenderem - -250kcal      
        Suma: -2300 kcal 
      
       Jeżeli wiecie albo podejrzewacie ile spala się kalorii ćwicząc z mel b to proszę napiszcie w komentarzu :)Trochę głupio mi za ten ser i placek,ale jutro będzie lepiej ;) 

        Ten makijaż,który dziś wstawiam miałam w czasie Sylwestra . 


      Trzymajcie się chudo !!



Komentarze

  1. ile chodzisz na stepperze że tyle spalasz? pytam z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na najwyższym poziomie 30 min. Schodzę z niego cała spocona ;)

      Usuń
  2. Witaj skarbie ♥ Bilans może nie do końca idealny pod względem produktów, ale za to jaka małe ilośc kcal. Nie miej sobie za złe, że odrobinkę sobie pofolgowałaś. Lepiej zaspokoić kubki smakowe niż doprowadzić do napadu. Zazdroszczę takiej ilości ćwiczeń! Ściskam mocno! *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czasem nie mam siły ćwiczyć...właśnie się zbieram...a jest tak zimno :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że dobrze zrobiłaś zjadając ten ser. Lepiej zjeść dwa plasterki w dzień niż cała kostkę i pół lodówki przy okazji w nocy. Co do ćwiczeń to jedyne co mogę napisać to WOW. -2300kcal na początku myślałam, że coś źle przeczytałam taka byłam zaskoczona. Gratuluję !
    Trzymaj się kochana x

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś mega wytrwała w ćwiczeniach, gratulacje ! <3
    A serem się nie przejmuj i zobacz, że zjadłaś i tak malutko i z milion razy zdążyłaś już to spalić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ty ćwiczysz :o Oj kochana szybko schudniesz, mówię Ci ;). Lepiej zjeść mało tego sera podczas dnia niż tony podczas nocy. Dobrze zrobiłaś. Świetnie Ci idzie, oby tak dalej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny bilans+ wyczerpujące ćwiczenia, podziwiam cię :D Miałaś piękny makijaż *--* Mam nadzieję, że pójdzie ci tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gratuluję Ci bilansu i ćwiczeń!! Tak trzymaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bilans faktycznie dość mały, ale wspaniała aktywność! Możesz być z siebie dumna, oby taki zapał został Ci do końca roku. Trzymam kciuki za to.
    Ściskam mocno!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż genialny ♥ Zapewne wyglądałaś bosko. Chodzisz na siłownie :D ? Super. Może napiszesz jakiś post o tym ? A na steperku ile chodzisz? Dużo kalorii spaliłaś :) Świetny bilans :* xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż *.*
    Fajny bilans + dużo ćwiczeń , to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny makijaż... Kocham tego typu propozycje. Musiałaś wyglądać obłędnie, tajemniczo. Fajny bilans, podziwiam Cię, że przy takim dałaś radę ćwiczyć.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, ile ćwiczeń xd Podziwiam. :D Bilans też świetny. *.*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty