Ciężko tutaj schudnąć


     Witajcie Kochane !!!

         W poniedziałek byłam z Andrzejem na World Trade Center i było zajebiście ;) . Napisałabym więcej, ale z czegoś musi powstać ten post o Ameryce . Widok był przepiękny . Wczoraj natomiast spotkałam się z koleżanką . Byłyśmy w Central Parku i w Metropolitan Museum of Art . Bardzo mi się podobało, ale niestety zostałam zaproszona na lunch … Dla tego waga nie spadła . Pomimo tego że buty mnie obcierały ;) .

         Co do wagi dzisiaj jak na razie zjadłam jak zwykle arbuza ;) Dzisiaj nie będę musiała jeść w żadnej knajpce więc nareszcie będę miała kontrole nad spożywanymi kaloriami.

          Dzisiaj natomiast pojadę na zakupy . Szukam czarnej długiej spódnicy, portfela i sandałków na koturnie . Pójdę też do Victoria Secret popatrzeć na bieliznę może akurat coś dla siebie znajdę . Jak schudnę planuję sobie kupić okulary raczej korekcyjne ray bany . Tylko zastanawiam się czy mogłabym wybrać jakieś fajne oprawki do nich . Zależy mi na kształcie takiego kociego oka ;)



     Co sądzicie o tego typu okularach ? Jeśli znacie jakieś inne porządne firmy produkujące okulary to napiszcie w komentarzach  ;) 

        Trzymajcie się chudo !!! 


Komentarze

  1. Mnie by nie było stać na zakupy w Stanach zazdroszczę . Masz dobra motywację by schudnąć skoro możesz sobie pozwolić na zakupy od VS. Najważniejsze że waga nie wzrasta. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sobie pięknie wypoczywasz, ja mogę tylko pomarzyć. :)
    Na pewno coś wpadnie Ci w oko na zakupach, a jak schudniesz to będziesz czuła się w nowych ciuszkach jeszcze lepiej.
    Trzymaj się i baw się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała móc znaleźć się w Nowym Jorku <3 Tak bardzo Ci zazdroszczę! Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będę miała okazję odwiedzić USA.
    Widzę, że świetnie spędzasz czas! Pewnie nie będzie Ci się chciało wracać :)
    Zakupy w VS - super! A te okularki są bardzo ładne. Mi też się podobają takie oprawki, ale nie wiem, gdzie można takie dostać. Musisz poszukać.
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu do Stanów! :) Baw się tam dobrze :)
    Trzymam kciuki za spadającą wagę:)
    SA

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów się powtórzę, ale strasznie, strasznie zazdroszczę Ci tej Ameryki. :) Od kiedy wyprosiłam u mamy soczewki, nie zakładam okularów, nienawidzę ich. Kiedy musiałam je nosić, szłam po prostu do optyka i wybierałam jakieś... Jakoś nigdy mnie nie ciągnęło do markowych oprawek. Nie miałam takiej potrzeby, a gdybym miała to i tak nie było mnie wtedy na to stać. Jeśli Tobie się podobają i dobrze w nich się czujesz, to pewnie że kup. Te kocie nie są takie złe, całkiem ładne; to Tobie jednak mają się najbardziej podobać. Udanych zakupów w Victoria's Secret (o ja nie mogę, tam jest tyle pięknych rzeczy...) Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ,ale Ci fajnie . Dobrze ,że miło spędzasz czas :* Pięknie sobie radzisz ,oby tak dalej ! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Te okulary są piękne, podoba mi się ten kształt, firma też najlepsza, więc nie ma co sie zastanawiać, zbierać kasę, szukać i są twoje! :D
    Powodzenia!
    http://dietetyczny-pamietnik-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Okularki calkiem spoko, choć pewnie mnie by strasznie postarzyly hahah

    OdpowiedzUsuń
  9. Stany <3 rozumiem Cię, moja przyjaciółka wyjechała w tym roku na Camp i mówiła, że jest pewna, że przytyje, bo wszystko jest słodkie, tłuste i musi dostosować się z jedzeniem do reszty. Ale mam nadzieję, że Ty dasz radę. Chociaż uważam, że będąc za granicą fajnie spróbować ich jedzenia, picia itp i nie mieć wyrzutów. Przynajmniej ja tak robię;) Interesujące. Zawsze piszemy, że kupimy sobie jakieś ubranie kiedy schudniemy, a Ty kupisz okulary:) Rozumiem, że to taka nagroda. Ja nie noszę okularów (wyłącznie przeciwsłoneczne) , więc nawet się nie orientuję. Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze nie znam sie na okularach az tak dobrze, ale bardzo ładne są te, podobają mi się mega <3 szczególnie jak dziewczyna ma rude włosy i prostą grzywkę *.* ale Tobie na pewno też będzie prześlicznie :*
    a kalorie będziesz już całkiem kontrolowała po powrocie
    sciskam <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty