Tatuaże


     Witajcie Kruszynki !!!

         Przez niestawianie oporu rodzinie, przytyłam . Zjadłam za dużo . Nie mogę być potulnym barankiem i zgadzać na większość jedzenia . No trudno mogą być niezadowoleni . Będę jadła tylko śniadania a jak wszyscy będą nalegali to później jeszcze jakiś owoc ale do 18 .

        Chciałam tak jak wy napisać podsumowanie na połowę 2015, ale stwierdziłam, że lepiej będzie jak dodam stronę z tym co udało mi się "osiągnąć" i z tym co muszę zrobić do końca tego roku .
Tutaj macie linka : http://socjopatk-a.blogspot.com/p/plan.html

       Co do odpowiadania na komentarze, będę robiła to w kolejnym poście . W sensie w tym :P (Mam nadzieję, że zrozumiałyście).

       Cieszę się, że przyjęłyście mnie  na nowo. To prawda, że ludzie tutaj cały czas jedzą . Najgorsze jest to, że gdy chcę zamówić coś mało kalorycznego i mówię, że small coffee to dostaję pół litra xd . Ja mam aktualnie na górze średni brąz na dole średni blond . Czasami farbuję szamponetkami na ciemny brąz lub rudy .

      Kiedyś już pytałam o wasze tatuaże, ale dla mnie jest to świetna rzecz więc zapytam was po raz kolejny . Macie jakieś tatuaże lub chcecie je mieć ?







         Jeszcze raz zachęcam was do zajrzenia na nową stronę ;)
             Trzymajcie się chudo !
                                                     

Komentarze

  1. Przeczytałam to co osiągnęłaś przez te 6 miesięcy i jest to naprawdę dużo :D
    Kocham tatuaże, jeszcze żadnych nie mam ale mam na siebie bardzo dużo pomysłów, najlepiej z morskimi motywami zrobione techniką watercolor albo dotwork ^^
    Powodzenia w spełnieniu kolejnych celów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, też musiałabym stworzyć taką listę. Postanowienia rozsądne i możliwe do wykonania, całkiem całkiem ;)
    Zastanawia mnie, jak u nich wygląda DUŻA kawa xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wole kolczyki ale tatuaż też zamierzam sb zrobic-na karku, ponieważ nie chcę żeby był zbyt widoczny. Pewnie będzie to jakichs chiński symbol lub znak. Cos w ten deseń.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nie poddawaj się idz do przodu ! Trzymaj się CHUDO<3
    PS. Co do tatuaży osobiście jestem na Nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poddajemy się! Zapraszam: perfect-by-marta.blogspot.com, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam tatuazy, ale chciałabym miec - malutki, zgrabny na nadgarstku, ewentualnie pod pacha na wysokosci piersi
    nie przyjelysmy Cie na nowo - nigdy o Tobie nie zapomnialysmy
    sciskam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tatuaże kiedys zrobię sobie kilka 😊 Jak milo,ze coraz więcej nas jest.Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, nie musisz jeść to co oni chcą abyś zjadła, to by było nawet podejrzewam, że niezdrowe, ja jadłam całe życie to co babcia chciała gdyż to ona mnie wychowała a ostatecznie doprowadziło mnie to do mojej największej wagi 78 kg! Dobrze, że wyszłam z tego.
    Jeśli chodzi o tatuaże, to jak najbardziej planuję zrobić przez 18-nastką to będzie takie dla mnie bardziej wyjątkowe, taka pamiątka po dzieciństwie na całe życie, oczywiście to moje zdanie, zamierzam sobie wytatuować tułów mojej kotki z water color, tylko mam największy dylemat bo nie wiem gdzie, ale planuję na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łopatka - idealne miejsce na tatuaż, a przynajmniej ja taki chcę.
    Kiedyś Cię czytałam, a później znikłaś. Cieszę się, że tyle osiągnęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Dziękuję za wsparcie:* Twoim ogromnym sukcesem jest już to, że z 63 kg schudłaś prawie 10 i nie wróciłaś do wagi wyjściowej. Dasz radę na 1 posiłku? To bardzo malutko, ale jeżeli taki jest Twój plan, pozostaje mi to zaakceptować:) ja mam 2 tatuaże. powodzenia!! trzymam kciuki i kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo marzę o takim tatuażu z łapaczem snów <3 cudowny jest. Ja mam 4 tatuaże w tej chwili - wszystkie dosyć malutkie :)
    Życzę powodzenia na diecie i dziękuję za odwiedzenie mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się twoje postanowienia, moze też coś takiego sobie założę.
    Powodzenia! ;* <3
    http://dietetyczny-pamietnik-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te twoje postanowienia :)
    Ja uwielbiam tatuaże , planuję sobie zrobić w przyszłości rękaw <3
    Trzymaj się :*

    http://mrocznaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszę się, że wróciłaś. Osiągnęłaś bardzo dużo i wierzę, że osiągniesz więcej. :)
    Powodzenia i wytrwałości w dążeniu do celu!
    xblvckana.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehh...no niestety zawsze znajdzie się ktoś kto będzie siedział i jęczał " jedz,jedz,jedz bo się martwimy"...A nie lepiej by było na śniadanie coś delikatnego i trochę na obiad żeby się nie rzucali a wieczorem sobie odpuścić? Uwielbiam tatuaże, mam w planie zakryć wszystkie szramy biomechaniką ale to będzie bardzo kosztowne więc się z tym wstrzymuję :( Trzymaj się mała, mam nadzieję że nie będą już Cię tak męczyć z tym jedzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okropne uczucie, kiedy ktoś mówi Ci, że masz jeść. A jeszcze gorsze, kiedy musisz jeść przy nim i perfidnie patrzy Ci się na usta. Jak ja tego nie cierpię! Dlatego też wolę jeść w samotności. Chociaż... No, to też zależy. Bo czasem tylko "jem", a jedzenie znika.
    Tatuaże? Podobają mi się. Jak skończę 18 i będę chudsza niż obecnie, pewnie sobie jakiś zrobię. Chociaż jeszcze bardziej zależy mi na piercingu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwowanych. Dużo już osiągnęłaś. Co do tatuażu, chcę, ale za rok, czy dwa. Muszę się oswoić z myślą że będę go miała.
    Ja też jem za dużo na wszystkich rodzinnych wyjazdach.
    Trzymaj się!
    http://zla-obsesja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy artykuł. Wiele osób boi się zabiegu, jednak wystarczy wybrać profesjonalne studio i zrobienie tatuażu wcale nie jest takie straszne.
    https://pl.inksearch.co/search/all/wroclaw-pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty