Plany na brak planów ;)


     Witajcie Kruszyny !!!

        Doszłam do wniosku, że nie ma sensu zaczynać nowej diety na 5 dni . Tak we wtorek znowu wyjeżdżam . Wczoraj w końcu zjadłam dwa pomidory i ogórka . Dzisiaj natomiast zjem obiad u babci ponieważ idę pochwalić się świadectwem i opowiedzieć jak było w Ameryce .

        Dzisiaj idę do koleżanki obcinać paznokcie . Jestem podekscytowana ponieważ cały rok miałam bardzo długie szpiczaste pazurki . Jeśli chcecie zdjęcie napiszcie ;) . Skąd taka zmiana ? Jadę do swojej chrzestnej zobaczyć mojego przyszłego chrześniaka . Nie chcę mu zrobić krzywdy . Przy okazji chcę zapuścić paznokcie od nowa bez łamania i zbędnego niszczenia . Zastanawiam się nad założeniem bloga o tematyce włosowo-paznokciowo-urodowej .

        Waga pokazała :  53,2 kg. Jestem z tego bardzo zadowolona . Mam nadzieję, że jutro będzie jeszcze niższa .

         Strona o Ameryce jest w trakcie robienia się ;) .






     A wy jakie paznokcie wolicie ? 
Długie czy krótkie ? Kwadratowe czy może migdałki ?
     
       Trzymajcie się chudo !!!
  




       

Komentarze

  1. Jestem w trakcie zapuszczania na migdałki i calkiem nieźle mi idzie :D trzymaj sie chudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szpony są przerażające..
    Ogólnie mam krótkie i niekształtne, bo po prostu nie lubię o nie dbać. Nie, ja po prostu nie potrafię.
    Powodzenia i trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podobają mi się długie ale sama musze mieć krótkie bo długie bardzo mnei drażnią i przeszkadzają.
    Dawaj zdj twoich!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gratuluję wagi ! Ja osobiście lubię długie kwadratowe ,sama mam taki kształt ,ale z zapuszczaniem ciężko :) Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwadratowe są ładne, ale żebym to zapuściła to tyle czasu trwa bo często obgryzam.
    Dobrze że cieszysz się ze swojej wagi :)
    Trzymaj się i oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez musiałam obciąć na wakacje :( Tak mi szkoda. Cały rok mam jak tipsy :D Heh. Mało kto wierzy mi, że to moje ;) Oczywiście, że chcemy zdjęcia :*!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do pomysłu na bloga jestem za. będę bardzo chętnie go czytała. A co do paznokci to różnie, ja zawsze zmieniam. raz mam okrągłe, później kwadratowe, szpiczaste. Nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcemy zdjęcie! :) Ja osobiście wolę kwadratowe. :P
    http://motylek-any.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio sobie połamałam i musiałam wszystkie ściąć :(
    Też chcę zdjęcie! :)
    Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty