A miało być tak pięknie, no kurwa !

         Witajcie Kochane !!

     Chciałam napisać dziś wulgarnie,że NAWPIERDALAŁAM SIĘ DO GRANIC MOŻLIWOŚCI . Oczywiście zawsze mogło być gorzej,bardzo dużo dziś ćwiczyłam,ale NA CHUJ MI TO WSZYSTKO JAK WPIERDALAM JAK  ŚWINIA . Wiem,że napady też są potrzebne NAPEWNO NIE TOBIE GRUBA ŚWINIO .  Zawsze gdy 2 lata temu czytałam wasze blogi z komórki nie rozumiałam jak można mając BMI : 17 nazywać się grubą świnią. A gdy czytałam jeden post w stylu: Jestem piękna i podobam się sobie a drugi : Kurwa jaka jestem obrzydliwa i tłusta . Myślałam,że jesteście pierdolnięte . nie piszę tego by was obrazić . Gdy myślę sobie o początkach anoreksji u mnie i o tym jak w środku nocy leżałam na podłodze w kuchni pochłaniając 4000 kcal na raz ryczałam i błagałam JĄ by do mnie przyszła . No i wpierdoliłam się w to gówno . Nie mam pomysłu na jakąkolwiek dietę musi mieć ona napisany jadłospis i mieć poniżej 500 kcal znacie jakąś ? PROSZĘ JEŚLI KTÓRAKOLWIEK Z WAS MA JAKIŚ POMYSŁ PISZCIE . Jutro mogło być 52 a będzie 55 muszę schudnąć 6 kg do sylwestra znacie jakieś jadłospisy ?? Przychodzi do mnie jutro koleżanka na paznokcie ;) Zawsze 20 zł więcej . Szkoda,że nie mam koleżanek i chodzę do bardzo małej szkoły . Jak ja jej się pokażę z tym ciążowym brzuchem !? Nienawidzę swojego ciała tak bardzo jak kocham i nienawidzę jedzenie . Chcę być już głodna cholernie głodna . Nie mogę o tym myśleć muszę się uczyć muszę się uczyć . Mój chłopak kupił mi lity wstawię zdjęcie . Nie założę ich dopóki nie będzie 49,9 . Muszę schudnąć dla tych butów !!! Muszę . Kocham was i nie wiem co bym bez was zrobiła . Proszę o wsparcie bo upadłam i nieudolnie nie potrafię wstać .

Kochane, jeśli chodzi o BMI to nie każda z nas chce pobierać aplikacje na telefon jest wiele stron internetowych, które o tym piszą ja polecam tą http://drogadosiebie.pl/zdrowie/kalkulator-bmi/. Na stonce wszystko jest fajnie wytłumaczone no i autor rozważnie pokaże Wam jakie BMI jest dla Was odpowiednie ;). 







     Są śliczne i perfekcyjne !!! Muszę schudnąć . 

      Trzymajcie się chudo i perfekcyjnie :*

Komentarze

  1. Nie martw sie Kochana, ja tez dzisiaj zjebalam i jest mi z tym strasznie... to chyba kwestia weekendu, jakos sie tak zawsze czuje luzniej j bardziej beztrosko...
    trzymaj sie bedzie dobrze
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, to nie dziwią mnie Twoje napady, skoro w ten sposób się odnosisz do siebie, używasz negatywnych określeń w stosunku do swojej osoby, narzucasz sobie presję czasu i przymusy oraz zamierzasz stosować diety w stylu 500 kcal..
    Może warto trochę zmienić nastawienie do samej siebie i dać sobie czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty *__* omnomnomnomnomnom <3
    Na pewno nie jest tak źle jak twierdzisz. Co do diety, nie znam żadnej takiej, nigdy nie stosowałam 500.
    Jutro też jest dzień <3
    Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te buty! Zakochałam się normalnie! <3.
    W sumie ja póki co jestem na 50,8. I też dążę do 49,9 (które chcę osiągnąć do soboty) Damy radę? Ja proponuję ćwiczenia i jeden posiłek dziennie - u mnie to obiad w domu ;) Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty