Dziękuje

         Witajcie Kochane !

         Chciałam podziękować wam za miłe komentarze odnośnie moich ud . To bardzo miłe,że wam się spodobały. Ja nie jestem aż tak pozytywnie do nich nastawiona .  Dieta idzie naprawdę bardzo dobrze . Pomimo tego,że byłam u drugiej babci to wyrzucanie jedzenia i wmawianie,że jadłam pomogło . Mam tylko jeden zajebiście duży problem waga nie spada ! Dlaczego ? Po prostu tego nie rozumiem .

         Nie  mam czasu na napisanie czegokolwiek sensownego . Trzymajcie się dobrze a jeżeli wiecie co to może być z tą wagą oprócz okresu (niedawno miałam).

         Miałam napisać dłuższego posta który skłania do przemyśleń no,ale nie potrafię . Jestem zmęczona .


         Trzymajcie się ciepło i  lepiej niż ja !

Komentarze

  1. Zatrzymanie się wagi, to zupełnie naturalne. To trzeba przeczekać. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW. Wygrywasz z babcią? Ja mogę kłamać jak z nut i tak muszę jeść.
    Moja bunia jeszcze mi liczy kcal. Nie ma to jak wspierająca rodzinka c;

    Pozdrawiam.
    ~Carmen

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty