Motywacja !!

         Witajcie Motylki !! 
          
         Z okazji 50 posta założyłam nową zakładkę Jak pokonać głód jeżeli chciałybyście przeczytać moje triki to podaję linka : http://socjopatk-a.blogspot.com/p/jak-pokonac-god.html .
Oczywiście wiem,że każda z nas zna takie sposoby,ale może jest tam choć 1 o której nie miałyście pojęcia . 

         Dziś waga pokazała 54,9 myślałam,że po tym napadzie będzie koło 56 także jest cudownie . Dzisiaj idę do drugiej babci na 2 dni . We wtorek lub środę wieczorem dam znać jak mi idzie . 

         Jak narazie zjadłam owsiankę plus kawę z mlekiem . Nic raczej nie dojdzie oprócz kilku herbat.

         Niektóre z was robią bransoletki z muliny . Ja również . Z chęcią wymieniłabym się z wami adresami i wysłała takowe pocztą do was . A jak nie bransoletki to cokolwiek zdjęcia chudych dziewczyn,pocztówki z miejsc w których będę lub po prostu popisać ;) . Gdybyście były za tym to proszę napiszcie do mnie na GG : 51288523.    lub na emaila : gabriellaanacilmi@gmail.com.

         Zdjęcia swojego brzucha nie odważę się wstawić może za parę tygodni ...
 Zdjęcie swoich nóg mogę wstawić. Wiem,że daleko im do ideału,ale akceptuje je bardziej 
niż brzuch. Przepraszam za bałagan w pokoju i ostrość zdjęć ;)





      Trzymajcie się chudo Kruszyny !! 

  

Komentarze

  1. bardzo bardzo piękne uda,chciałabym mieć takie jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  2. Super waga, dobrze ze po napadzie nie było więcej :) co do ud... Też bym takie chciala, tak jak brzuch mogę jeszcze zaakceptować, tak uda - szkoda gadać.
    Życzę postępów i chudnijmy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie. Lubię swoje nogi, ale nienawidzę brzucha, na punkcie którego mam obsesje i robię masę przeróżnych ćwiczeń. Powodzenia na ten tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uda nie takie fatalne. Zazdroszczę Ci w nich tej przerwy między jedną noga, a drugą.

    ~Carmen Tevano

    i-can-f-l-y.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wstępie chciałam powiedzieć, że nazwa Twojego bloga jeste genialna! ;)
    Masz piękną przerwę między nogami, zawsze chciałam taką mieć.
    Z zakładki 'Jak pokonać głód' na pewno skorzystam, ostatnio sama szukałam informacji na ten temat ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam twoje rady 'jak pokonać głód' i mimo że zdecydowaną większość znałam to znalazłam kilka nowych, które bardzo mi się spodobały i na pewno z nich skorzystam. muszę powiedzieć że ostatnia rada była najlepsza, pokochałam ją; musze to sobie napisać i gdzieś powiesić.
    trzymaj się kochana :**

    ps.założyłam nowego bloga po długiej przerwie od odchudzania, mogłabyś zajrzeć?
    http://eating-is-not-very-chanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych nóg! Są idealne! Ja osobiście jestem spaślakiem , który nie pamięta jak to jest zobaczyć 5 z przodu, czy mieć przerwę między udami...
    Wybacz bezsens tego komentarza. Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, zgrabne nogi masz! Jeszcze w takich sportowych spodenkach się genailnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci idzie! Super przerwa między udam aż zazdroszczę! Waga też świetna.
    Trzymaj się chudo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty