Ambitne plany

        Witajcie Kochane !

         Dzisiejszy dzień nie należał do udanych,ale właśnie tak planowałam . Zjem parę łyżeczek błonnika,bo senes się skończył i będzie ok .

         Właśnie farbuję włosy szamponetką za osiągnięty cel 53 . Żeby się ta waga zatrzymała i nie poszło 54 i coś . Dzisiejszy dzień spędziłam z chłopakiem i był naprawdę udany .

         Od jutra przez 7 dni będę jadła owsiankę i błonnik w proszku. Następnie 5 dni na sokach +2 dni u taty . Do sylwestra dieta cytrusowa ;)


        Trzymajcie się chudo !!

Komentarze

  1. Dieta cytrusowa czyli... ? Same cytrusy i woda do Sylwestra? Żeby Ci tylko ten kwas jakoś nie zaszkodzil. Chociaz przyznam, ze sama chcialabym sprobowac czegos takiego . Po cytrusach czuję sie tak lekko, kazde inne zarcie powoduje u mnie wyrzuty sumienia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje celu. :) Na jaki kolor farbujesz?
    Powodzenia i wytrwałości, bo masz bardzo ambitne plany. Moi rodzice byli 10 dni na sokach i warzywach i stracili po 7 kg. Ale wiadomo, że to głównie woda. Trzymam kciuki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że osiągniesz szybko swój cel:3 Tak jak i wiem,że osiągniesz następne <3 A do sylwestra będziesz już z pewnością idealna!
    Trzymaj się kochaniutka i daj znać jak wyszły włoski!

    http://pokochac-odbicie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo mam naddzieje ze ci sie uda ;) 3mam kciuki ;D ja dopiero zaczynam mam nadzieje ze tez dam rade ;p
    http://mojenowejapro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz ile schudlas na owsiance i jaki masz przepis na ta owsianke

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty