Jutro też jest dzień

         Witajcie Motylki !!

          Nie potrafię napisać nic oprócz tego że dziś zawaliłam zjadłam koło 3000 kcal . Najgorsze jest to,że się nie spodziewałam tego ani trochę . Nie miałam apetytu. W szkole koleżanka miała urodziny,która cały czas mówi,że ja nic nie jem (Naprawdę ??!!) i ucieszyła się .
 
         Jeszcze jedną osobą,która ucieszy się,że dziś jadłam jest moja babcia. Ona wczoraj zobaczyła,że się pocięłam i ona tego nie wytrzyma.
 
        Nie mam siły już nic napisać mój chłopak mówi : Będziesz miała napad potraktuj go jakby go nie było . Także jutro 4 dzień diety .

        Trzymajcie się Kruszyny :*

Komentarze

  1. Nie warto się ciąć kochanie, napad to napad, ale pomyśl że przecież jak schudniesz to będziesz chciała żeby ciało było piękne a przeszłość pozostała za tobą, a blizny zostaną na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy na nasze forum!
    http://nasz-motylkowy-dom.pun.pl
    To właściwie rodzina, sposób, by podtrzymać motywację. Wpadnij, jeśli znajdziesz chwilkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tnij się, bo to bez sensu. Nie poddawaj się, każdy kolejny dzień będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że Twój chłopak Cię wspiera. To jest bardzo ważne. Nawet jeśli czasem wygaduje głupoty, to robi to w dobrej wierze. Trzymam kciuki żeby było lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, nie tnij się!!! Ja wiem, że może być ciężko, ale jeśli chcesz, to tu masz filmy o tym, jak przestać, pierwszy jest krótszy, drugi dłuższy, ale ma dużo więcej metod

    https://www.youtube.com/watch?v=0umb_WksfnU
    https://www.youtube.com/watch?v=n9Cp4RZMsMM

    Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Motylku! Czy mozemy wymienić się emailami i pisac emaile? Bardzo chce schudnąc a nikt mnie nie rozumi.. zjadlam dziś 3000kcal nienawidze siebie.. proszę daj znać! bloodycross@onet.pl będę czekać... zostańmy kolezankami które się wspierają!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty